Obavijesti

Tech

Komentari 0

Nagrade IdejaX: Grand Prix osvojila agencija Studio Sonda

Nagrade IdejaX: Grand Prix osvojila agencija Studio Sonda
5

Dok je BBDO Zagreb proglašen agencijom godine, među prvih pet agencija plasirali su se redom: Imago Ogilvy, Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda i Señor. Zagrebačka pivovara proglašena je za oglašivača godine

VIDEO

Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade IdejaX. Grand Prix osvojila je agencija Studio Sonda za projekt Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda u kategoriji dizajn (Craft).  Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija BBDO Zagreb, dok je za oglašivača godine proglašena Zagrebačka pivovara.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade. Valja napomenuti kako su u novootvorenoj kategoriji Craft namijenjenoj dizajnerima, digitalcima i produkcijskim kućama ostvareni iznimni rezultati. 

Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X u skupini Craft su: 

- Hrvatski Telekom i agencija BBDO Zagreb za kampanju Doživi više u kategoriji Film
- Zagrebačka Pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Film za kampanju Ostajemo di smo
- Vinski podrum Buzet i agencija Studio Sonda u kategoriji Dizajn za kampanju Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda

U kategoriji Media Neutral dobitnici zlatne IdejaX nagrade su:

- Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Alkoholna pića za kampanju Ostajemo di smo
- Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy u kategoriji Bezalkoholna pića za kampanju Pipi Osijek
- Savez izviđača Hrvatske i agencija Imago Ogilvy u kategoriji Društvene akcije za kampanju Boranka
- Cert.hr/CARNET i agencija Señor u kategoriji Društvene akcije za kampanju Veliki hrvatski naivci

Srebrnu nagradu u Craft skupini kategorija osvojili su:

- U kategoriji Digital Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
- U kategoriji Film Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Dobro 
- U kategoriji Dizajn CHR Eko-projekt i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Betonska knjiga

U Media Neutral skupini kategorija dobitnici srebrnih IdejaX nagrada su:

- U kategoriji Alkoholna pića Heineken Hrvatska te agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Hit s Višnjom 
- U kategoriji Alkoholna pića Zagrebačka Pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Žuja za tate
- U kategoriji Bezalkoholna pića Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy za kampanju Pipi razglednice
- U kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme Gradska knjižnica Poreč i agencija Studio Sonda za kampanju Vrati sebe u knjižnicu 

Brončanu nagradu IdejaX u skupini Craft osvojili su: 

- U kategoriji Film Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za kampanju Rollover
- U kategoriji Dizajn Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy za kampanju Pipi razglednice
- U kategoriji Dizajn Cert.hr/CARNET i agencija Señor za kampanju Veliki hrvatski naivci
- U kategoriji Dizajn Mireldy i agencija Drap.Agency za kampanju Drap.Agency Rebranding

Dobitnici brončanih nagrada u skupini Media Neutral su: 

- U kategoriji Alkoholna pića Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Korner
- U kategoriji Telekomunikacije Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za kampanju Grašak/Golać
- U kategoriji Telekomunikacije Iskon Internet i Señor za kampanju Nazovi Ninu
- U kategoriji Korporativne komunikacije Adris Grupa i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Testirani na izazove

Dok je BBDO Zagreb proglašen agencijom godine, među prvih pet agencija plasirali su se redom: Imago Ogilvy, Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda i Señor.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama