Novi 308 GTI koji je stigao kod nas nije najbrži, a niti najkomforniji auto u klasi. Ipak, uvjerljivo najbolje spaja ta dva svojstva i tako se izdiže iznad konkurencije
Najbolja kombinacija: Peugeot 308 GTI je vatren i uzbudljiv
Bogata ponuda sportskih kompakta postala je još uzbudljivija. Golfu GTI, Meganeu R.S., Leonu Cupra, Astri OPC i ostalom vatrenom društvu pridružio se novi Peugeot 308 GTI.
Da se radi o jednom od najuzbudljivijih automobila u klasi govori već i sama snaga od 270 KS, ali i bogati pedigre francuskog proizvođača kada su u pitanju sportske GTI izvedbe. A da je GTI uzbudljiv i u praksi uvjerili smo se u istarskoj Brtonigli gdje je Peugeot za nas zatvorio jedan dio ceste kako bismo do kraja uživali u ekstremnoj sportskoj jurnjavi. Riječ je o dionici na kojoj se inače vozi reli tako da smo imali priliku testirati ekstremna sportska vozna svojstva.
Mnogo snage, precizan upravljač, sportski podešen ovjes te blokirajući Torsen diferencijal u kombinaciji s najboljim omjerom mase i snage u klasi rezultiraju vrhunskim voznim svojstvima. Dodajmo tome i impresivne kočnice koje svoj “ugriz” jasno nagovještaju crvenim kliještima i dobili smo jedan od najboljih sportskih kompaktnih automobila. A ako želite spoj svakodnevne praktičnosti, komfora, jednostavnosti korištenja i vrhunskih voznih svojstva onda je 308 GTI po našem mišljenju i najbolji auto koji trenutno možete naći u klasi. Ima bržih i sposobnijih pri ekstremnoj sportskoj vožnji, ima i komfornijih, no niti jedan konkurent ne spaja tako dobro sva ta svojstva.
Tako 308 GTI može biti i ugodan pri svakodnevnom korištenju, nimalo naporan u gradu ili pri dugim putovanjima. Dok bi vas neki sportski modeli pri svakodnevnim gradskim preprekama, poput ležećih policajaca ili loših prometnica, itekako izmrcvarili, u 308 GTI se osjećate potpuno odmorno. I zbog ovjesa, ali i zbog prostranih te udobnih sportskih sjedala.
Iako stoji 265.942 kuna, čak 50.000 kuna više od Astre OPC i 40.000 kuna više od Meganea R.S., Peugeot je odlično opremljen i oko 10.000 kuna jeftiniji od Seata Leon Cupre i 50 KS slabijeg Golfa GTI.