Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Ništa benzin: Smart je prvi koji se odlučio isključivo za struju

Komentari (21)
  • Dok elekricne igracke za "ekoloski osvjestene" nece imati autonomiju diesela, beskorisne su. A i njihova proizvodnja i odrzavanje daleko vise zagadjuje nego ijedan dieselski automobil - tako da je sve ovo samo jedna losa reklama za naivne i one koji ne poznaju tehnologiju.

    11. 9. 2019,   07:41
    • a ti kao poznavatelj tehnologije objasni na koji način električni auti više zagađuju nego fosilaši

      12. 9. 2019,   06:10
    • Proces proizvodnje a jos vise proces rastavljanja kad odsluzi svoje. Drugo, kad bi u ovom trenu samo 30 posto vozila preslo na struju - fali izmedju 78-94 elektrana. Posto se nuklearke grade 15 godina, ostaju ti termoelektrane. E vidis , taj broj novih termo elektrana potreban bi zagadio planetu 12 puta vise nego da ostane tih 30 posto na motorima sa unutrasnjim sagorijevanjem. Imas na netu strucne clanke o tome , pa ih prouci. I cinjenica koju nisi znao je ova : upravo je auto industrija najvise KOCILA napredak elektricnih vozila , dok ih se nije prisililo Zakonima da promjene misljenje. Tako da sad sva ova fama oko igracak ana struju sluzi samo njihovoj reklami i nicemu drugome, posto su neupotrebljivi van gradova .

      12. 9. 2019,   06:15
    • Razmisli recimo o putovanju od 1000 km. Moras stati na punjenje 6-7 puta. Punjenje traje koliko? 2-4 sata? Koliko ce ti trajati put onda recimo do Pariza? 2000 km - Tjedan dana??? LOL

      12. 9. 2019,   06:17
    • Gle, lijepo je biti "ekoloski osvijesten" , ali ovo ne funkcionira... Gorive celije su daleko bolje rjesenje, ali opet imas problem oko potrosnje velike kolicine struje pri elektrolizi vode. Tako da dok ne pustimo u pogon Fuzijske reaktore sa ultra jeftinom strujom iz njih - nista od svega ovoga.

      12. 9. 2019,   06:20
    • Nevjerojatno kako neki ljudi ne kuže neke jednostavne stvari... Zašto bi trebalo graditi još elektrana? Da li si svjestan da se ogromne količine el. energije troše na samu preradu fosilnih goriva, više nego što troše el vozila. I da tih 30% kako navodiš, vozila pređe na struju,bilo bi automatski 30% više el energije dostupno za el. vozila... Pričaš nebulozne i o punjenju,"6-7 punjenja na 1000 km"? To možda vrijedi za male gradske autiće sa dometom od 100-200kn,ali sa takvim autom ionako ne ideš na duža putovanja,oni su idealni za svakodnevnu gradsku upotrebu. Postoje el. auti sa dometom od 400-500 km, i napune se za 40tak min, ionako ne voziš 1000km u komadu, staneš bar 2 puta... Osim toga razvija se nova generacija baterija odnosno super kondenzatora baziranih na grafenu. Te baterije se pune za nekoliko minuta 100kWh, značajno su jeftinije i ekološkije za proizvodnju i praktički su neuništive tj. mogu neusporedivo više puta podnijeti cikluse punjenja i pražnjenja....Sadašnje stanje sa baterijama nije bajno ali nije ni trajno, tehnologija rapidno napreduje! A možeš puniti i iz obnovljivih izvora energije...

      13. 9. 2019,   08:28
    • Nije lijepo biti ekološki osviješteni,to je nužno,jer ako se ne pokrenemo nema nam spasa... A sa ovakvim primitivnom stavom poput tvojeg definitivno nam nema spasa...

      13. 9. 2019,   08:31
    • Nije lijepo biti ekološki osviješten, to je nužno jer ako ovako nastavimo, nema nam spasa. A sa ovakvim primitivnom i zatucanim stavovima poput tvojega definitivno nam nema spasa...

      13. 9. 2019,   08:34
    • Iako večina problema oko fosilaša i elektraša proizlazi iz čiste pohlepe raznih lobija.... Prije više od 100 god. prvo vozilo bez pogona životinja je bilo električno, ali je onda otkrivena nafta...

      13. 9. 2019,   08:37
    • Zoxx, nevejrojatno je kako se sluzis KRIVIM izvorima informacija. Svi do jednog upuceni u ovu temu kazu od slova do slova ovo sto sam i ja rekao. To je cista matematika, a ne muzicke zelje, vjerojatnosti ili religija. Matematika kaze da NEMAMO dovoljno struje za to , a gradnja novih elektrana bi zagadila okolis 120 puta vise. I to ti je to. A objasnjavanje procesa proizvodnje baterija i elektromotora za full elektroautomobile , e to mi se stvarno neda crtat koliko otrovnih spojeva je u tom proizvodnom procesu. Imas zadnju skandalcinu, vrlo utisanu , oko jedne takve tvornice baterija. Elektro-autici su trenutno "in" - a liberalna demokracija ne dozvoljava drugacije misljenje. E tu ti je problem. Jer se o lovi radi, i o poticajima koje ta ista industrija vuce iz NASEG poreza.

      13. 9. 2019,   13:45
    • A da ne kažem kako u el autima nema npr. motornog ulja koje se u fosilašima mijenja svake godine ili češće, i onda neki kvazimehaničari tisuće i tisuće litara ulja bacaju u prirodu... A treba i proizvest tolike količine ulja... To je kao ekološki....

      16. 9. 2019,   05:37
    • Možete se svi vi buniti koliko hoćete ali prelazak na potpuno električne aute se događa i nezaustavljiv je! I vidjet ćete da ste u krivu.

      16. 9. 2019,   05:40
    • Zasad, se desava, ai to je vise marketinski trik. Nema dovoljno elektro automobila za trziste, nit su dovoljno pristupacni cijenama. Niti ma dovoljno "punionica". Zamisli "benzinsku" za elektromobile u jkojoj se CEKA 3-4 SATA za punjenje? Kao sto rekoh..cisti marketing zasada..

      17. 9. 2019,   08:33
  • Nitko ne kupuje električne aute,nisu zanimljivi ni lopovima,a polovnog nećeš nikad prodat....

    10. 9. 2019,   17:31
  • Pošto je tak mali,mogli su mu i neke pedale ubacit,pa neka bude electro-fitness model

    10. 9. 2019,   17:23
  • Kaj da radim sa 150km to je na punjacu cesce nego mobitel

    10. 9. 2019,   16:14
  • Kako misle prvi? Nissam Leaf je isto tako čisti električni...Teslu neću ni spominjat :P

    10. 9. 2019,   15:54