Obavijesti

Tech

Komentari 7

Njuškalo raste i dalje, dobit će sustav za ocjene prodavatelja

Njuškalo raste i dalje, dobit će sustav za ocjene prodavatelja
3

Ulaganjima u razvoj Njuškalo će se značajno promijeniti sljedećih godina, pa će uz ocjene korisnika postati posrednik u transakcijama, uvest će mikrofinanciranje i povećati ponudu osiguranja

VIDEO

Njuškalo je objavilo kako su prošlu godinu završili sa 7,3 milijuna eura prihoda, odnosno rasli su gotovo 30 posto, a cilj kompanije je do 2020. stići do 100 milijuna kuna prihoda. 

Kako bi to ostvarili i u sljedećim godinama snažno će ulagati u nove tehnologije i razvoj, rekla je izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak. 

- Koliko god bila složena tehnologija, naš je cilj omogućiti jednostavnu i učinkovitu prodaju ili kupovinu preko Njuškala. Primjer je funkcionalnost foto-prepoznavanja predmeta koju smo implementirali ove godine u Njuškalo aplikaciju i tako korisnicima omogućili, između ostalog, 70 posto bržu predaju oglasa – pojasnila je Soptija Šiljak i podsjetila da je to i prva takva mogućnost na svijetu u classified segmentu, za koju je zaslužan upravo Njuškalov interni tim stručnjaka te tvrtki Trikoder i Undabot. 

Ulaganjima u razvoj Njuškalo će se značajno promijeniti sljedećih godina jer kompanija planira uvesti sustav za recenziranje korisnika što bi trebalo povećati povjerenje i sigurnost pri kupnji raznih predmeta. Uz to, planiraju postati i posrednik u financijskim transakcijama, uvesti mikrofinanciranje i povećati ponudu osiguranja koja će se nuditi za kupnju raznih predmeta. 

- Kreativne zaposlenike hrabro smo stavili na prvo mjestu još 2007. godine, a time smo zajamčili da prvi na tržište uvodimo trendove i inovacije zbog kojih smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace s više od 1,4 milijuna vjernih korisnika te više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno – rekla je Sanda Soptija Šiljak. Dodala je kako uz rast prihoda od 30 posto i broja korisnika od 20 posto još nije dosegnut tržišni plafon, pa je u strategiji kompanije uz tehnološki razvoj i nove usluge i širenje na nova tržišta, a nakon Hrvatske i Slovenije sljedeći ciljevi su Srbija i BiH. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 7
VIDEO

Istraživanje Revoluta: Hrvatska četvrta najpopularnija zemlja za odmor među turistima u Europi
HRVATI NA ODMOR U ŠPICI?

Istraživanje Revoluta: Hrvatska četvrta najpopularnija zemlja za odmor među turistima u Europi

Hrvati većinom ciljaju na srpanj i kolovoz, a Hrvatima su pak, top destinacije bile Slovenija, Italija, Njemačka, Austrija i Bosna i Hercegovina, pokazuje istraživanje financijske aplikacije Revolut

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, bila u samostanu. Sad je u vrhu
TEŠKA ŽIVOTNA PRIČA

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, bila u samostanu. Sad je u vrhu

Najbolja hrvatska boksačica Ivana Habazin (34) prošla je trnovit put do svjetskih pojaseva, a 'odustala' je samo jednom u životu...