Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Njuškalo raste i dalje, dobit će sustav za ocjene prodavatelja

None Foto: Jurica Galoic/PIXSELL 3

Ulaganjima u razvoj Njuškalo će se značajno promijeniti sljedećih godina, pa će uz ocjene korisnika postati posrednik u transakcijama, uvest će mikrofinanciranje i povećati ponudu osiguranja

Njuškalo je objavilo kako su prošlu godinu završili sa 7,3 milijuna eura prihoda, odnosno rasli su gotovo 30 posto, a cilj kompanije je do 2020. stići do 100 milijuna kuna prihoda. 

Kako bi to ostvarili i u sljedećim godinama snažno će ulagati u nove tehnologije i razvoj, rekla je izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak. 

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

- Koliko god bila složena tehnologija, naš je cilj omogućiti jednostavnu i učinkovitu prodaju ili kupovinu preko Njuškala. Primjer je funkcionalnost foto-prepoznavanja predmeta koju smo implementirali ove godine u Njuškalo aplikaciju i tako korisnicima omogućili, između ostalog, 70 posto bržu predaju oglasa – pojasnila je Soptija Šiljak i podsjetila da je to i prva takva mogućnost na svijetu u classified segmentu, za koju je zaslužan upravo Njuškalov interni tim stručnjaka te tvrtki Trikoder i Undabot. 

Ulaganjima u razvoj Njuškalo će se značajno promijeniti sljedećih godina jer kompanija planira uvesti sustav za recenziranje korisnika što bi trebalo povećati povjerenje i sigurnost pri kupnji raznih predmeta. Uz to, planiraju postati i posrednik u financijskim transakcijama, uvesti mikrofinanciranje i povećati ponudu osiguranja koja će se nuditi za kupnju raznih predmeta. 

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

- Kreativne zaposlenike hrabro smo stavili na prvo mjestu još 2007. godine, a time smo zajamčili da prvi na tržište uvodimo trendove i inovacije zbog kojih smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace s više od 1,4 milijuna vjernih korisnika te više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno – rekla je Sanda Soptija Šiljak. Dodala je kako uz rast prihoda od 30 posto i broja korisnika od 20 posto još nije dosegnut tržišni plafon, pa je u strategiji kompanije uz tehnološki razvoj i nove usluge i širenje na nova tržišta, a nakon Hrvatske i Slovenije sljedeći ciljevi su Srbija i BiH. 

Komentari (7)
  • Sistem ocjene prodavača postoji na 99% stranica na netu počevši od eBay-a, Amazona itd. Iz vlastitog iskustva mogu reći kako prije nego išta kupim od nekog prodavača prvo pregledam tzv. Feedback ostalih kupaca. Upravo zbog toga na Njuškalu ništa više ne kupujem, jedna prevara bila mi je dovoljna.

    17. 5. 2018,   09:37
  • toliko rastete da o vama i članke moraju izbacivati....

    17. 5. 2018,   10:05
  • To jedan dobar programer implementira do gableca.

    17. 5. 2018,   10:09