Obavijesti

Tech

Komentari 19

Novi Renault Clio je trenutno najbolji gradski auto kod nas

Novi Renault Clio je trenutno najbolji gradski auto kod nas
8

Isprobali smo novu, petu generaciju najuspješnijeg gradskog auta u povijesti hrvatskog tržišta. Uz bogatu opremu i benzinski motor novi Clio nudi mnogo više od konkurenata, no to ima svoju cijenu

VIDEO

Ova godina je posebna za francuske proizvođače. I Peugeot i Renault su predstavili impresivne nove generacije gradskih auta, a prvi je na naše tržište stigao Clio. Sve na Cliju je novo, tehnologije, motori, nova platforma, jedino je dizajn prepoznatljiv i njim Clio podsjeća na Megane. Auto je malo smanjen, ali u unutrašnjosti je osjetno prostraniji. U prtljažnik stane 340 litara što je više nego kod većine konkurenata.


Clio najviše oduševljava udobnošću koja je podignuta na razinu dosad neviđenu kod gradskih auta. Unutra je vrlo tiho, a ovjes je udobniji nego kod mnogih kompaktnih modela. Zaista ugodan automobil i za duža putovanja s cijelom obitelji. Poželite li se voziti oštrije Clio se “neće buniti”. Prvenstveno je udoban, no i ovdje ima što pokazati zahvaljujući sofisticiranom ovjesu i servoupravljaču. Novi jednolitreni turbomotor sa 100 KS nemjerljivo je bolji i življi od motora s 90 KS iz prethodnika i idealna je mjera za Clio. Više ne treba, no osnovnih 73 KS bilo bi premalo. 


Oduševljava i kvaliteta materijala u unutrašnjosti, dizajn te novi Smart Cockpit s djelomično digitalnim instrumentima. Središnji zaslon promjera 9,3 inča izgleda impresivno i položen je okomito što je prilično praktično rješenje. Ono što nam se ne sviđa je cijena. Čak 143.600 kuna posljedica je bogate dodatne opreme na testiranom modelu. S istim motorom može i 40.000 kuna jeftinije, no da uklonite svu tu opremu Clio više ne bi bio toliko fascinantan automobil.

TVORNIČKI PODACI
Renault Clio Intens TCe 100 
masa: 1178 kg
dimenzije: 405x180x144 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 74 kW/100 KS  
0-100 km/h: 11,8 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
cijena: 143.600 kn (testni model), 90.500 kn (osnovni model)

 

Testirani Clio u opremi ima paket r.s. line, 17” alunaplatke, 9,3” dodirni zaslon, navigaciju, kameru 360 stupnjeva, prednje i stražnje parkirne senzore, presvlake r.s. line, bežično punjenje mobitela. automatsku parkirnu kočnicu, led svjetla... 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 19
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno