Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Novi Renault Clio je trenutno najbolji gradski auto kod nas

None Foto: Slavko Midzor/PIXSELL 8

Isprobali smo novu, petu generaciju najuspješnijeg gradskog auta u povijesti hrvatskog tržišta. Uz bogatu opremu i benzinski motor novi Clio nudi mnogo više od konkurenata, no to ima svoju cijenu

Ova godina je posebna za francuske proizvođače. I Peugeot i Renault su predstavili impresivne nove generacije gradskih auta, a prvi je na naše tržište stigao Clio. Sve na Cliju je novo, tehnologije, motori, nova platforma, jedino je dizajn prepoznatljiv i njim Clio podsjeća na Megane. Auto je malo smanjen, ali u unutrašnjosti je osjetno prostraniji. U prtljažnik stane 340 litara što je više nego kod većine konkurenata.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Clio najviše oduševljava udobnošću koja je podignuta na razinu dosad neviđenu kod gradskih auta. Unutra je vrlo tiho, a ovjes je udobniji nego kod mnogih kompaktnih modela. Zaista ugodan automobil i za duža putovanja s cijelom obitelji. Poželite li se voziti oštrije Clio se “neće buniti”. Prvenstveno je udoban, no i ovdje ima što pokazati zahvaljujući sofisticiranom ovjesu i servoupravljaču. Novi jednolitreni turbomotor sa 100 KS nemjerljivo je bolji i življi od motora s 90 KS iz prethodnika i idealna je mjera za Clio. Više ne treba, no osnovnih 73 KS bilo bi premalo. 

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Oduševljava i kvaliteta materijala u unutrašnjosti, dizajn te novi Smart Cockpit s djelomično digitalnim instrumentima. Središnji zaslon promjera 9,3 inča izgleda impresivno i položen je okomito što je prilično praktično rješenje. Ono što nam se ne sviđa je cijena. Čak 143.600 kuna posljedica je bogate dodatne opreme na testiranom modelu. S istim motorom može i 40.000 kuna jeftinije, no da uklonite svu tu opremu Clio više ne bi bio toliko fascinantan automobil.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

TVORNIČKI PODACI
Renault Clio Intens TCe 100 
masa: 1178 kg
dimenzije: 405x180x144 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 74 kW/100 KS  
0-100 km/h: 11,8 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
cijena: 143.600 kn (testni model), 90.500 kn (osnovni model)

 

Testirani Clio u opremi ima paket r.s. line, 17” alunaplatke, 9,3” dodirni zaslon, navigaciju, kameru 360 stupnjeva, prednje i stražnje parkirne senzore, presvlake r.s. line, bežično punjenje mobitela. automatsku parkirnu kočnicu, led svjetla... 

Komentari (19)
  • Honda Jazz sa 1.5 i-vtec motorom od 130ks je daleko najbolji gradski auto u klasi ali ima jednu manu a to je cjena od 155.000 kuna.

    2. 11. 2019,   17:14
  • Po konfiguratoru clio 1.3 TCE od 130ks u RS line opremi košta 145.000 kuna a puno je življi od ovog testiranog ili još bolje 1.5 dci od 115 ks ne loš motor.

    2. 11. 2019,   17:12
  • Sve super (osim cijene) ali meni ovaj "zaljepljeni" tablet su mogli malo bolje ukomponirati. Jest da je malo bolje nego model prije ali još uvijek loše. Ostalo izgleda ok.

    31. 10. 2019,   16:03