Novi teleskop ulovio signale iz svemira. Nitko ne zna odakle

Prema nekim od objašnjenja za ove pojave, moguće je da se radi o izboju magnetara, eksplozijom crne rupe, ali neki kažu da je upravo to znak postojanja napredne vanzemaljske civilizacije

Novi radio teleskop u Kanadi uhvatio je nepoznat signal iz dalekog svemira, poznat pod nazivom FRB (Brzi radio izboji).

Teleskop nazvan CHIME (Canadian Hydrogen Intensity Mapping Experiment) smješten u Britanskoj Kolumbiji, 25. srpnja je po prvi puta uhvatio FRB signal frekvencije ispod 700 MHz i nazvao ga FRB 180725A.

Po definiciji FRB su radio emisije koje traju nekoliko milisekundi i dolaze iz nepoznatog izvora negdje iz svemira. Prvi put je zabilježen prije nekih desetak godina, što znači da je riječ o jednoj od novijih kozmičkih misterija, piše Cnet.

Kepler su poslali u san, ali Tess je spremna za lov na planete

Prema nekim od objašnjenja za ove pojave, moguće je da se radi o izboju magnetara (neutronske zvijezde s vrlo jakim magnetskim poljem), eksploziji crne rupe, ali neki kažu da je upravo to znak postojanja napredne vanzemaljske civilizacije.

CHIME je pušten u pogon prije nešto manje od godinu dana, a dizajniran je za prikupljanje podataka o FRB-ovima i drugim pojavama koji bi mogli dati odgovore na druga pitanja iz područja astrofizike. Otkriće FRB 180725A, objavljeno u AstronomersTelegram, vrlo je zanimljiv moment neistraženog područja, a potencijalno će poslužiti kao poticaj ostalim astronomima da obrate pažnju na ponovljene izboje na svim frekvencijama.

Otkrili signale prvih zvijezda, nastale dok je svemir bio beba

U priopćenju se ističe da su u proteklom tjednu zabilježeni i drugi FRB-ovi niskih frekvencija od čak 400 MHz-a, a prema prvim spoznajama, ti fenomeni nisu potekli od nekog izvora s planete Zemlje.

Do sada, otkriven je samo jedan ponavljajući FRB, a istraživači kažu da pojava koja šalje taj signal iz svemira zapanjujuće moćna.

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA