Nova Corsa slična je sadašnjoj, ali znatno modernija. Novi su prednji i stražnji kraj te unutrašnjost, a tu je i potpuno novi 1.0 turbo motor koji će imati 90 i 115 'konja'
Novo, ali strašno poznato: Ovo je Opelovo novo izdanje Corse
Opel je u srijedu otkrio novu generaciju Corse, koja će službenu premijeru imati na pariškom sajmu automobila, dok će s proizvodnih traka krenuti do kraja ove godine. Petu generaciju Corse (E) Opel naziva potpuno novim autom, a ona to u velikoj mjeri i jest, no opet nam automobil izgleda prilično poznato.
Za to je uglavnom zaslužno korištenje sadašnje kabine s kojom dijeli dosta sličnosti, a ne kretanje u dizajn novog modela iz temelja.
U svakom slučaju, nova Corsa izgleda prilično moderno, osobito s 'šiljatim' prednjim krajem sličnim Adamu te dizajnerskim izričajem koji odgovara ostalim modelima Opelove ponude. Tako su tu oštra prednja svjetla s LED svjetlima za dnevnu vožnju te stražnja svjetla koja su slična Astri. Na bokovima je također Corsa dorađena sa, kako kažu u Opelu, njihovim motivom oštrice.
Corsa će i dalje dolaziti u verzijama s tri i pet vrata, uz to što će trovratni biti nešto sportskiji. Dimenzije automobila gotovo su iste (+3 mm) tako da se i ponuda prostora ne mijenja značajno.
Što se tiče unutrašnjosti, Corsa E dobila je puno moderniji izgled. Sve izgleda dorađenije, a vidi se i inspiracija manjim Adamom. Na središnjem grebenu, vozače će čekati InteliLink infotainment sustav sa 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir. Preko njega će se moći povezivati i drugi uređaji. Upravljač, prednja sjedala, a sada i vjetrobransko staklo mogu biti grijani radi udobnosti, ali i dobre vidljivosti za hladnih dana. Od dodataka tu su veliki panoramski krov, ambijentalno osvjetljenje te, kao i ranije, FlexFix nosač bicikala.
Iako je ovjes posuđen s prethodnika, Opelovi inženjeri ugradili su nove sustave podvozja i upravljanja. Kako se navodi, podvozje ne nasljeđuje niti jednu komponentu sa sadašnje Corse, a stabilnost je bolja zahvaljujući 5 mm nižem centru mase, kraćem podokviru, novoj geometriji prednjeg ovjesa s novim prednjim zglobom te novom stražnjem ovjesu. Unaprijedili su i otklon prilikom nagiba vozila, odziv upravljača i karakteristike podupravljanja te elektroniku kako bi poboljšali udobnost u vožnji. Kao i dosad, može se birati između Comfort i Sport postavki podvozja.
Novosti ispod haube
Opel je za Corsu razvio novi trocilindrični 1,0 ECOTEC Turbo motor, za koji kažu da je jedini s balansnom osovinom, što mu omogućuje rad uz iznimno nisku razinu buke i vibracija. Aluminijski motor je usklađen s Euro 6 normama, a dolazit će u dvije verzije: 66kW/90KS i 85kW/115KS. Standardno dolazi sa Start/Stop tehnologijom te šesterostupanjskim mjenjačem. Corsa će dobiti i novi 1,4 turbo motor sa 100 KS te poboljšane 1,2 i 1,4 atmosferske motore. Uz njih, s Euro 6 normama je usklađen i novi 1,3 CDTI od 75 i 95 'konja'.