Obavijesti

Tech

Komentari 40

Opel Insignia GSi: Povratak slavnog imena u velikom stilu

Opel Insignia GSi: Povratak slavnog imena u velikom stilu
2

Sportska izvedba Insignije impresivan je automobil. Osim odličnih voznih osobina, nudi mnogo luksuza i vrhunski komfor. Oprema je na razini skupih automobila najviše klase

VIDEO

GSi nije zamjena za OPC, nego umjereniji pristup sportskom automobilu. Nova Insignia GSi nije brutalan auto kao prethodni OPC, no zato u drugim aspektima nudi mnogo više.

Testirani GSi ima dizelski motor koji sa svojih 210 KS zadovoljava potrebe sportski orijentiranih vozača. No ovo nije jurilica, nego svojevrsni GT automobil u kojem je ugodno putovati na velike udaljenosti ili svakodnevne destinacije i pritom malo brže 'potegnuti'.

Insignia GSi oduševljava komforom, kako ovjesa, tako i onim zvučnim. Auto može biti nevjerojatno tih pri vrlo visokim brzinama. Pohvale zaslužuje i odličan 8-brzinski automatski mjenjač te 4x4 pogon zahvaljujući kojem su ubrzanja Insignije vrhunska bez obzira na podlogu. Iako je motor dizelski, potrošnja nije mala, na testu je auto trošio 8,6 l/100 km. Cijena je visoka, ali oprema je superluksuzna.

Oprema je na razini skupih automobila najviše klase. Nije ni čudo jer testirana Insignia ima čak 81.000 kuna dodatne opreme.Ima mnogo mjesta za noge, a u prtljažnik stane 490 litara. Čak i stražnja sjedala su grijana. Testirana opel GSi D2.0 AWD u opremi ima navigaciju, bose audio, led matrix svjetla, 20” alunaplatke, grijani upravljač, grijani vjetrobran, grijana prednja i stražnja sjedala, 360° kameru, sportska sjedala...

TVORNIČKI PODACI:

Masa: 1772 kg

Dimenzije: 491x186x145 cm

Obujam: 1956 ccm

Snaga: 154 kW/210 KS

0-100 km/h: 7,8 s

Najveća brzina: 233 km/h

Potrošnja: 7,1 l/100 km

Cijena:

443.975 kn (testni model)

362.725 kn (osnovni GSi)

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 40
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom