Obavijesti

Tech

Komentari 1

Otvorene prijave za prestižna natjecanja - IdejaX i Mixx

Otvorene prijave za prestižna natjecanja - IdejaX i Mixx
1

S ovogodišnjim festivalom Dani komunikacija ponovno se otvara prilika za prijavu kreativnih projekata i digitalnih kampanja kojima se agencije i tvrtke posebno ponose

VIDEO

Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojoj su realizirane, dok se s druge strane u sklopu natjecanja MIXX dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija.

Pobjednici oba natjecanja bit će proglašeni na dodjelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na Danima komunikacija u Rovinju od 12. do 15. travnja 2018. godine.

Više informacija o natjecanjima:


•    IdejaX
IdejaX je najveće domaće natjecanje na kojem se godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane IdejeX. S ciljem unapređenja ovog natjecanja, ove godine će uz IdejuX biti stavljen poseban naglasak na neutralnost prilikom ocjenjivanja te praksu žiriranja koja prati velike svjetske festivale poput Cannes Lionsa ili Eurobesta, a kojom se želi podići kvaliteta IdejeX.  Žiri se sastoji od visoko kvalificiranih kreativaca koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine. Organizator natjecanja je HURA, a prijave su otvorene do 20. ožujka 2018. godine. Pravilnik je objavljen na poveznici https://danikomunikacija.com/hr/natjecanja/idejax/


•    Mixx
MIXX natjecanje rađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama na području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika. Žiri se sastoji od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija. Organizator natjecanja je IAB Hrvatska, udruga za interaktivni marketing, a prijave su otvorene do 8.3.2018. godine. Pravilnik Mixxa nalazi se na poveznici https://danikomunikacija.com/hr/natjecanja/mixx/


O Danima komunikacija:
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Organizatori su najavili dva ovogodišnja predavača: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera te Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa. Uz navedene organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju stručnjake iz područja komunikacijske industrije da se prijave. Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 13. veljače 2018. godine. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom
Istraživanje Revoluta: Hrvatska četvrta najpopularnija zemlja za odmor među turistima u Europi
HRVATI NA ODMOR U ŠPICI?

Istraživanje Revoluta: Hrvatska četvrta najpopularnija zemlja za odmor među turistima u Europi

Hrvati većinom ciljaju na srpanj i kolovoz, a Hrvatima su pak, top destinacije bile Slovenija, Italija, Njemačka, Austrija i Bosna i Hercegovina, pokazuje istraživanje financijske aplikacije Revolut