Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Ovako nas VW i Kina žele što prije prebaciti u električne aute

Komentari (32)
  • kad budu imali doseg kretanja cca 500km s punim baterijama i da punjenje netraje duže od pol sata,ondak se more pričat o ekonomičnosti i isplativosti el.vozila...dotad će se potrošit dizela i benzina,ohohooo...

    11. 1. 2019,   10:41
    • to sve vec ima Tesla Model 3... puni se do 50% za 17min, a do 80% za pola sata, brze od toga rijetko kome treba.. taman dok odes pojest nesto i na wc auto ti je pun, a za gradsku voznju svaki dan isto tako je nebitno jer ga punis svaku noc doma,a dnevno sigurno ne prelazis po 500km.

      14. 1. 2019,   16:38
  • Eto Kina kojoj se čitava industrija bazira na crnoj energetici te je kao takva naj veći zagađivač planete odjednom brine za aute. Ma moš mislit. Sve to ima neku drugu pozadinu...., ruše oni Arapima i ostalima cijenu nafte..., boli ih ona stvar za aute...

    11. 1. 2019,   21:19
    • Kina o kojoj apsolutna ne znaš ništa je najveći proizvođač obnovljive energije ili kako se već kaže. I najviše ulazu u tu istu energiju.

      12. 1. 2019,   11:39
    • Kina o kojoj ti sve znaš je daleko najveći potrošač crnih resursa o kojima joj ovisi gospodarstvo koje je najveće na planeti. Udio obnovljive energije u ukupno potrošenoj energiji je gotovo zanemariv. Dakle Kina, o kojoj ti sve znaš, ima nasušne potrebe za crnom energijom i cjena te energije joj je vrlo bitna.

      13. 1. 2019,   13:16
    • Kina o kojoj ja nisam rekao da znam sve je ovisna o toj crnoj energetici kao i ostatak svijeta i to ne mijenja činjenicu da proizvode najviše obnovljive energije i najviše ulazu u istu. I Kina nema svoje resurse, zato i grade infrastrukturu po cijeloj africi u zamjenu za naftu. A ne kao veliki brat koji uvodi demokraciju u '' zamjenu'' za naftu.

      14. 1. 2019,   18:57
    • kina zeli ukinuti ovisnost o nafti jer je sama nema! i tu se krije sva istina oko elektricnih automobila. geopoliticka situacija. jer je ovako super ranjiva.

      15. 1. 2019,   18:00
    • Nemoze kina ukinuti ovisnost o naftu. Nefte moraju uvjek imati. Pogotovo velike rezerve. Jer vojsku pokreće nafta a ne struja. I kao što rekoh tankeri putuju iz afrike za kinu 24/7

      15. 1. 2019,   23:22
  • Daj bože, ali nas naši političari vraćaju na konje i kočije

    11. 1. 2019,   10:24
  • Da imam pola milijuna kuna, ne bi mi ni trebao automobil. Mislim da ce ovom represijom tj sve vecom zabranom dizelasa i benzinaca ponovo nastati jaz izmedju bogatih i jos vise osiromasnih pa bi mogli imat pariz sirom planeta. To je trebalo ici postupno a ne s neba u rebra.

    11. 1. 2019,   08:52
  • A kako će se nove generacije seksat u autu?Parkiraš negdje po zimi i spucaš bateriju na grijanje.

    18. 1. 2019,   22:57
  • obično forsiranje novih tehnika i tehnologija a sve u svrhu zarade nekoliko kompanija i u svrhu ekonomskog uništenja arapa i njihovih susjeda koji plivaju u nafti. drugo objašnjenje za ovo forsiranje struje nemam

    12. 1. 2019,   12:03
  • Žele onemogućiti sirotinji da se vozi.

    11. 1. 2019,   09:58
  • Da je Tesla živ riješio bi bezicno punjenje i eto veselja

    11. 1. 2019,   17:21
  • I onda. kad zaglaviš u snijegu u nekoj pustoši HAK ti bude dopelao dizel agregat da ti napuni baterije ako se ne smrzneš do tada. Ja kad idem u šumu na Velebitu povezem 2 karnistra benzina za svaki slučaj.

    11. 1. 2019,   09:04
    • sad buš vozio mali agregat iz peveca u gepeku umjesto kanistera

      12. 1. 2019,   12:04
    • Sve to OK samo ti upali agregat na -10 :-) Inače ja sam veliki pristalica elektro-automobila. Zato su mi dragi minusi koje sam prije samo godinu dana dobio na komentar: "da su samo 1% (uz motore na unutrašnje sagoirjevanje) unazad 120 g.uložili u razvoj vozila na "struju" danas bi većina zrakoplova bila hibridna".

      12. 1. 2019,   12:18
    • ma kakva struja i čudesa, ameri imaju svoje nafte za budučih 200g minimalno, čak i stare bušotine pune sad sa arapskom naftom, a nama uvaljuju struju, nema tu kruha na dugi rok, to je osvajanje svijeta na miran način. da taj naftni lobi nije tako jak nebi istisnuli londonske autobuse iz 30ih ili 20ih, slabo se sječam članka.... uglavnom poanta priče je da su več onda imali bus na struju koji je imao bateriju od tone i pol zamjenjivu u minutu i pol i trajala je jednu smjenu.....

      12. 1. 2019,   16:04
    • Rijeka je imala trojlebuse (autobuse na struju napajani kao tramvaji). Informacija za mlađe.

      12. 1. 2019,   17:31
  • ok, vratim se s posla sa svojim strujicem usred zime, dakle potrosio sam sve sto imam od stuje i kak da ja sad sa cetvrtog kata bacim zicu da bih ga napunio do jutra a na 220v se puni cca 15 sati dakle cijelu noc... meni zvuci neprakticno, a jos bolje ak je neko na 20om katu... jbt skuplji ti produzni od goriva haha

    11. 1. 2019,   09:59
    • Ako ne radiš dnevno 300 kilometra sa svojim stujićem nećeš ga skroz isprazniti niti po zimi, Tesla je radila istraživanje troška u prosjeku ugrađivanja produžnog do parkirnog mjesta . došli su do cifre od 900- do 1500 dolara , što nije nimalo ali je jednokratno

      11. 1. 2019,   10:15
    • pcsimke: nema on love za Teslu. To su ovi mali na baterije kojima je doseg 70-100 km u normali, a po zimi 50

      11. 1. 2019,   10:26
    • bas me zanima ko ce ti dati dozvolu da prekopas zgradin parking zbog svojeg prikljucka...dalje od hepa moras dokupiti trofazni prikljucak, a onda placas i trofaznu struju, a susjed jos vozi golfa ajncera na lozu i boli ga tuki za tvoje pres..nje i ne da ti potpis za prekopavanje zgrade i parkinga ili jos bolje ak si na javnom parkingu... mos ti imat tri tesle.. za parne i neparne dane i jedan za rezervu

      11. 1. 2019,   19:23