Obavijesti

Tech

Komentari 22

Picasso je jedan od rijetkih koji je preživio najezdu SUV-ova

Picasso je jedan od rijetkih koji je preživio najezdu SUV-ova
9

Većina monovolumena su beskrajno dosadna vozila, no C4 Picasso je krajnja suprotnost tome. Vrlo je atraktivan i napredan, a istodobno nudi i komfornu vožnju te jako puno prostora

VIDEO

SUV automobili ukrali su tržište monovolumenima, njihovu najezdu izdržali su samo rijetki modeli, a među njima Citroën C4 Picasso. Ovaj spektakularni monovolumen istaknuo se time što je zastarjeli monovolumenski koncept oživio izuzetno naprednim dizajnom i tehnikom. Tako je dobiven automobil koji je praktičniji i prostraniji od SUV-ova, dok im atraktivnošću može itekako parirati.

Dizajn C4 Picassa je izuzetno hrabar, no vrijeme je pokazalo da je i sto posto pogođen. Naime, gotovo pet godina nakon predstavljanja C4 Picasso izgleda svježe i atraktivno, nije brzo zastario kako to najčešće bude kod naprednih i hrabrih dizajnerskih formi. Iako je krajnje neobično dizajnirana i koncipirana, unutrašnjost C4 Picassa je oaza komfora i svojevrsnog automobilskog wellnessa.

CITROEN_C4

Krajnje neobičan koncept s velikim LCD zaslonom koji služi kao instrumenti prije pet godina bio je prava revolucija, a danas ga prihvaća sve više proizvođača. Taj zaslon moguće je uvelike konfigurirati, mijenjati njegov izgled i funkcije. Ispod njega smješten je još jedan zaslon. On je osjetljiv na dodir i služi za uobičajene funkcije, poput radija ili navigacije, ali i kao upravljački centar za funkcije klimatizacije i ventilacije.

Zbog toga središnji dio prednje konzole izgleda atraktivno i očišćeno od previše tipki, no istodobno trpi i praktičnost. Naime, da biste, primjerice, promijenili temperaturu morate ući u izbornik i onda “prstom gađati” po zaslonu. Klasične komande klime bile bi mnogo elegantnije i bolje rješenje.

CITROEN_C4

Motor testiranog Picassa je odličan izbor. Poznati 1,6-litreni dizel sa 120 KS sasvim je dovoljne snage, a u Picassu radi iznimno mirno i štedljivo. Na testu smo primjerice trošili 6,1 l/100 km, što je mnogo više od deklarirane potrošnje, no još osjetno manje od očekivanog za ovako veliki auto.

Motor se vrlo dobro slaže i s komfornim automatskim mjenjačem. Najbolje strane Picassa su izuzetan komfor u vožnji i prostranost. Iako je riječ o kraćoj, elegantnijoj verziji ovog auta, prostor na stražnjoj klupi je raskošan, a u prtljažnik stane 537 litara. Cijena auta je, u usporedbi sa SUV-om podjednakih dimenzija i opreme, osjetno niža, i to je još jedna prednost Picassa.

CITROEN_C4
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 22
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle
Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!
DAMIR MIŠKOVIĆ ZA 24SATA

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!

Plus+ Naslov iz 2017. nas je financijski unazadio dvije godine, a vjerojatno će i ovaj. Ali ovaj put imamo puno ponuda za sve naše igrače, ali najviše za jednog. Uvjeren sam da će Rijeka biti prvak, kaže Damir Mišković