Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Prokletstvo programmatica: Trend koji nas je zaobišao

Komentari (7)
  • Sve je to šarena laža. Preko desetljeća sam na buyer strani i nema načina na koji nas nisu izvarali, od prenapuhanih brpjki posjete, tiskane naklade, TV praćenja. To je industrija zavali koga i koliko možeš a efikasnosti za oglašivača nigdje. Kome taj način odgovara još uvijek je najbolji Google Adwords. Nema muljaže koliko ljudi klikne toliko je interesa, a od toga 1% su potencijalni kupci. Sve ove programatic šeme su čista magla gdje mediji nabijaju cijene banera i fingiraju posjete

    13. 2. 2019,   12:00
    • Ako si i dalje na buyer strani sugeriram da mi se javiš na službeni mail. Možemo organizirati posjetu u 24sata gdje ćeš dobiti ulaz u sve relevantne aplikacije da se uvjeriš da su sve brojke koje komuniciramo apsolutne točne. K tome, o našem trošku odaberi nezavisnog tech auditora po želji da pred tobom napravi verifikaciju svih podataka. Nemamo što skrivati. Možemo te i spojiti s relevantnim osobama u Googleu u Dublinu koji ti mogu objasniti zašto je dobar Adwords, a zašto inventar premium publishera. Pozdrav

      13. 2. 2019,   15:06
    • Ja mislim da treba oglasavat na erockim portalima. Tamo je posječenost največa. jos kad uvedu kao i na jubitou, krene film, krene akcija, i onda reklama pet minuta . . .

      21. 2. 2019,   12:55
    • Zanimljivo, javio se autor pod Turki 3110. Slažem se Maroje, ja isto dolazim sa buyer strane i priče u prodaji su uvijek iste s tim da buyeri negdje moraju ulupati novac i idu s nekim budžetima pa s te strane idu tamo gdje ih okrenu ili idu svugdje a to ti je sistem šmajsera, uzmeš šmajser i pucaš po svima pa ćeš nešto i skinuti. Također, nebi se složio sa Google Adwords. Uvijek ti uzmu cijeli dnevni budžet koliko god velik bio, imao ti manje ili više klikova a onda se pravdaju što nije sad potrošeno na klikove, biće toliko klikova više na raspolaganju sutra ali uglavnom, požderu svaki dan cijeli budžet.

      21. 2. 2019,   15:39
  • Obično prodavanje magle!

    22. 2. 2019,   09:50
  • Ja naivac, sada tek znam da seks nije samo penetracija....

    22. 2. 2019,   09:28
  • Sve puno velikih riječi, pogotovo ovo TARGETIRANJE (jer riječ ciljanje nije dovoljno dobra) da bi na kraju ispalo da sve ovisi o gazdama koje poduzetni djelatnici moraju poslušati. Dakle, jednom će netko od ovih direktora i inih "poduzetnika" tipa Cvetojević progovoriti o poslodavcima koji nemaju sluha za dobre projekte, koji su Bog i batina u firmi, koji sjede 2-3 sata u uredu a ostalo vrijeme se vozikaju "po sastancima" dok tjeraju djelatnike da odrade 4 sata prekovremeno koje im nikad neće platiti, koji plaćaju radnike 3.000 kn i još zaposle Sirijce i onda se iznenade kako to da odlaze ljudi u inozemstvo a mi se ovdje u RH čudimo kako to da su ti isti ljudi uspješni radnici koji odrađuju odlične projekte u Njemačkoj, Irskoj, Austriji...

    22. 2. 2019,   11:33