Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

StarCraft pucačinu nogirali u korist Diabla 4 i Overwatcha 2

Blizzard je nakon više godina razvoja otkazao svoju sljedeću visokobudžetnu pucačinu te time iznenadio čak i vlastite zaposlenike koji tvrde kako je igra izuzetno obećavala.

Blizzard je zadnje dvije godine aktivno razvijao pucačinu iz prvog lica smještenu u svijet StarCrafta, jednog od najpoznatijih strateških serijala svih vremena. Ista ipak nikad neće stići do polica virtualnih i fizičkih dućana; kako izvještavaju američki mediji, Blizzard je ovaj tjedan odlučio ugasiti projekt bez previše objašnjenja, a odluka s vrha navodno je došla toliko iznenadno da je iznenadila čak i programere te ostatak tima koji je radio na igri.

Neki Blizzardovci uključeni u razvoj koji je mogao rezultirati prvim StarCraft FPS-om ikada tvrde kako je igra pokazivala izuzetan potencijal već od najranijih prototipova, a iako njen dizajn do trenutka gašenja nije bio finalan, projekt je kretao u smjeru nečeka nalik Battlefieldu. Dakle, poprimao je okvire modernog FPS-a s visokobudžetnom solo kampanjom i robusnim multiplayjerom dizajniranim za kompetitivno igranje.

Izvori bliski američkoj tvrtci sugeriraju kako je gašenje ovog StarCraft spin-offa kodnog imena "Ares" rezultat želje vodstva studija da ojača timove koji rade na novim nastavcima Diablo i Overwatch serijala. Potonji bi tako trebao biti samostalni nositelj Blizzardovih dugoročnih ambicija na FPS eSport sceni. Naravno, ne treba zaboraviti kako sestrinska firma ovog gaming giganta već ima itekakvu prisutnost u tom segmentu s obzirom kako se radi o kreatoru i izdavaču megapopularne Call of Duty franšize.

Overwatch 2 na stranu, Diablo 4 također bi trebao biti na dobitku ovim razvojem događaja jer će barem dio developera koji su radili na spomenutoj StarCraft pucačini biti prebačeni u njegov razvojni tim. Nitko nije otpušten kao rezultat gašenja projekta, a Blizzardov novi potez uvelike se tumači kao još jedna potvrda da tvrtka razvija Diablo 4 i Overwatch 2 kao igre koje bi trebale biti aktualne dugi niz godina.

Insideri tako već mjesecima izvještavaju kako će druga Overwatch igra imati puno izraženiju player-versus-environment komponentu, odnosno ponuditi mnoštvo modova u sklopu kojih će igrači zajedničkim snagama moći igrati protiv računalno kontroliranih protivnika. U kombinaciji s fokusom na eSport i činjenicom da će Diablo 4, IV, ili kako god se na kraju bude zvao biti dizajniran na sličan način, ideja da Blizzard sada gasi sporedne, eksperimentalne gaming projekte kako bi se u potpunosti posvetio svojoj dugoročnoj održivosti i nije toliko iznenađujuća.

Komentari (3)
  • Koja je svrha Ow2? Ako mogu uvest PVE u jedinicu

    10. 6. 2019,   07:57
  • Šteta. StarCraft mi je bila vrh igra. Nije ni Diablo loša igra, ali StarCraft mi je nekako bolji. Šteta budućnosti igre.

    10. 6. 2019,   07:02