Obavijesti

Tech

Komentari 42

Rimčev C_Two je na testiranju u aerodinamičnom tunelu Fiata

Rimčev C_Two je na testiranju u aerodinamičnom tunelu Fiata
1

Ispituju se ili objekti u prirodnoj veličini ili njihovi modeli. Jedna je od glavnih zadaća aerodinamičkih ispitivanja dobivanje smjernica za aerodinamičko oblikovanje

VIDEO

Rimac Automobili objavili su na svojem Facebooku fotografije s testiranja novog C_TWO u aerodinamičnom tunelu grupacije Fiat Chrysler. U takvom postrojenju ispituju se aerodinamička svojstva tijela, u ovom slučaju automobila, odnosno određuje se slika strujanja fluida te sila i momenta koji na tijelo djeluju kada se ono nalazi u struji fluida, piše Večernji list

Pogledajte video

Ispituju se ili objekti u prirodnoj veličini ili njihovi modeli. Jedna je od glavnih zadaća aerodinamičkih ispitivanja dobivanje smjernica za aerodinamičko oblikovanje tijela, tj. za dotjerivanje njegova vanjskog oblika tako da tijelo tijekom gibanja kroz zrak ima najmanji otpor.

Osim toga, provjerava se ispravnost postavki dobivenih teorijskim putem, računalnom simulacijom strujanja. Aerodinamičkim ispitivanjima određuje se prije svega vanjski oblik različitih prometnih sredstava namijenjenih gibanju kroz zračnu sredinu. Tako primjerice, osim novih tipova zrakoplova i raketnih projektila, moraju i novi tipovi hidrokrilaca, lebdjelica te automobila i drugih brzih prizemnih vozila proći aerodinamička ispitivanja, kako bi se raspoloživom snagom pogonskoga stroja mogla postići što veća brzina vozila, vrlo je precizna u opisivanju ovog aerodinamičkog tunela Hrvatska enciklopedija.

Kada se govori o takvom postrojenju u kontekstu automobila vrlo često ćete čuti sintagmu 'koeficijent otpora zraka'. To je najvažnija vrijednost u specifikaciji automobila kada se što se aerodinamike tiče.

Po slikama Rimac Automobila moguće je zaključiti kako se mjerilo upravo koeficijent otpora zraka na C_TWO, a moguće je da se mjerilo i aerodinamičnu buku, dakle jačinu zvukova koje proizvodi strujanje vjetra oko automobila, mjeri se buka i van automobila i u kabini. Također se vjerojatno gledalo i smjerove, gustoću i brzinu strujanja zraka oko automobila. Ono što se ne vidi jesu vrijednosti koje je C_TWO vozila. Oni koji se bolje razumiju u aerodinamiku vozila mogu već prema tim brojkama procijeniti koliko je novi Rimac komforan automobil, hoće li trošiti više energije od očekivanog jer je otpor zraka jedna od ključnih vrijednosti u tom kontekstu, a utječe dakako i na vozne osobine, ubrzanje i krajnju brzinu vozila.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 42
VIDEO

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'
VELIKI INTERVJU

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'

Naš najbolji neurokirurg, prof.dr. Josip Paladino iza sebe ima 46 godina rada u struci, i nema namjeru stati. Iako stručnjak za mozak, njega kroz život vodi srce, kaže nam

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?
SVE ŠTO TREBATE ZNATI

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?

U finale Eurosonga prolazi 10 najboljih pjesama iz prvog polufinala, i 10 iz drugog. Uz njih, u finalu se natječu i 'Big 5' zemlje, kao i zemlja domaćin
Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!
BOLUJE OD NEIZLJEČIVE BOLESTI

Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!

Iako je u Dinamu proveo samo jednu sezonu, zavolio je taj klub i Zagreb i volio bi još jedanput doći na utakmicu. Pamti Mikića, Vukojevića, pobjedu u Amsterdamu..., a prije 17 godina je rekao: 'Modrić je najbolji na svijetu'