Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Scala je još jedna Škoda koja je skrojena po mjeri našeg kupca

None Foto: Robert Anić/PIXSELL 9

Nova kompaktna Škoda oduševljava ponudom prostora i udobnošću, a cijenom je osjetno ispod razine konkurencije. Testirali smo bogato opremljenu verziju s benzinskim motorom

Mjesta na stražnjim sjedalima ima dovoljno i za dvometraše, a u prtljažnik stane čak 467 litara. Od prosjeka kompaktne klase Scala je “za broj prostranija” iako vanjskim dimenzijama nimalo ne odskače od konkurenata.

Foto: Robert Anić/PIXSELL

Drugi veliki plus Scale je cijena. Oko 117.000 kuna za osnovni model ili 167.038 za testirani model, prepun opreme, iznos je s kojim se konkurencija ne može nositi. Primjerice, podjednako opremljen prosječni konkurent stajao bi oko 180.000, najskuplji i više od 200.000 kuna. Kao plus valja istaknuti i niz Škodinih Simply Clever detalja, poput kišobrana u vratima ili strugalice za led u poklopcu rezervoara.

Foto: Robert Anić/PIXSELL

Benzinski motor sa 115 KS idealan je izbor za Scalu. Prilično uglađen i dovoljno snažan za ovaj auto. Štoviše, ubrzanja su s njim na razini 20-30 KS snažnijih konkurenata. Potrošnja je na testu uz pretežno gradsku umjerenu vožnju iznosila 6,8 l/100 km, a na otvorenoj cesti spuštale se i do 5 l/100 km. Scala se vrlo dobro snalazi pri bržoj vožnji zavojitom cestom, no najjači joj je adut izuzetno udoban ovjes, koji se odlično “snalazi” na lošijim cestama. 

Foto: Robert Anić/PIXSELL

Unutrašnjost je jednostavno dizajnirana, no bogato opremljena, a materijali su uglavnom vrlo kvalitetni. Mane? Nama je zasmetalo to što USB utori nisu klasični već napredni USB-C, standard koji trenutačno koristi vrlo malo ljudi. Sve ostalo je za peticu.

Foto: Robert Anić/PIXSELL

TEHNIČKI PODACI:
masa: 1165 kg
dimenzije: 436x179x147 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 85 kW/115 KS  
0-100 km/h: 9,8 s
najveća brzina: 201 km/h
potrošnja: 5,2-6,5 l/100 km
cijena: 167.038 kn (testni model)   117.329 kn (osnovni model)

Testirana Škoda Scala 1.0 TSI Style u opremi ima grijanje prednjih sjedala, alunaplatke 17”, panoramski stakleni krov, led prednja i stražnja svjetla, hands free ključ, automatski klima-uređaj, prednje i stražnje parkirne senzore, dodirni zaslon 8”, tempomat...

Komentari (33)
  • Odličan, ali doista preskup. Ipak ja nikada nisam ima nešto iz Fauve (WV) grupacije ali za mene je škoda No. 1. Dakle Škoda, WV, Mercedes.

    29. 9. 2019,   00:14
  • Za 160.000 kuna kupiš dobro opremljenu hondu civic 1.0 Turbo od 130KS ili 5000 kn više 1.6 Dtec 120ks , veći kvalitetniji i preformansama bolji auto.

    28. 9. 2019,   21:32
  • Svaki auto ima svog kupca. A tu će presudit kreditiranje, leasing. Ako prodaja neće ići po planu, bit će tu još popusta i gratisa.. osobno ne loš auto odgovor na A3 ali puno jeftiniji.

    28. 9. 2019,   22:49