Obavijesti

Tech

Komentari 50

Škoda Fabia na testu: Skok među najbolje modele u klasi

Škoda Fabia na testu: Skok među najbolje modele u klasi
4

Glavni aduti su joj vrhunski motor i vozna svojstva kojima znatno odskače od prosjeka. Ovo je trenutno najbolji gradski auto koji dolazi iz Volkswagen koncerna

VIDEO

Početak 2015. godine donio nam je pravu poplavu noviteta u gradskoj klasi. Nova Corsa, Hyundai i20, Mazda2 i Škoda Fabia će bez sumnje ispremiješati odnos snaga u najprodavanijem segmentu na hrvatskom tržištu. Kakve adute za to ima nova Fabia provjerili smo velikim testom atraktivne izvedbe sa benzinskim turbomotorom i najbogatijim paketom serijske opreme. 

Nova Fabia izgleda mnogo agresivnije i konzervativnije od svoje prethodnice. To je izgled na koji su kupci Škode mnogo bolje navikli. Na prvu Fabia u unutrašnjosti ne obara s nogu. Dizajn nije previše maštovit, a mnogo tvrde plastike ne pomaže da sve to izgleda atraktivnije. Ipak, oni koji traže vrlo kvalitetnu izradu i dojam “neuništivosti” u Fabiji će se osjećati na “pravoj adresi”.

Top paket opreme također ne nudi ništa posebno bogato, a na stražnjoj klupi bi moglo biti i više mjesta, no svi ti nedostaci se zaboravljaju kada krenete u vožnju. Vrhunski turbomotor s 90 KS u vožnji se ponaša kao da ima mnogo više snage, te je u Fabiji uvijek užitak stisnuti gas. Pritom vas automobil ne kažnjava visokom potrošnjom. Naprotiv, da biste trošili više od 7 l/100 km u gradu morate voziti agresivno. Prosjek testa od 5,9 l/100  km u umjerenoj kombiniranoj vožnji za svaku je pohvalu.

Fabia oduševljava i preciznim upravljačem te ovjesom koji dopušta mnogo više nego što na prvu očekujete od gradskog automobila. Iako je u osnovi gradski automobil, ne valja zanemariti i činjenicu da se Fabia vrlo dobro ponaša i na dužim putovanjima. Nova Fabia je korak naprijed i trenutno najbolji gradski auto koji dolazi iz VW koncerna. To se osjeti i po cijeni kojom je vrlo daleko od nekadašnjih jeftinih Škoda.

Goran Jakuš/Pixsell

Tvornički podaci:
masa: 1109 kg
dimenzije: 399x173x147 cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  66 kW/90 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,9 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja:  4,7 l /100 km
cijena: 113.920 kn (testni model)   105.725 kn (bez doplata)

Testna Fabia 1.2 TSI Style je dodatno opremljena crnim krovom, a u opremi ima još klima uređaj, audio sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir, limitator brzine...  

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 50
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno