Obavijesti

Tech

Komentari 0

Stručnjaci kreativne industrije dolaze u Banja Luku u lipnju

Stručnjaci kreativne industrije dolaze u Banja Luku u lipnju
2

Program će otkriti i kako biti najhrabriji među brendovima, te zašto je prediktivni marketing moćan alat. Govorit će se i o evoluciji digitalnog PR-a, digitalnoj transformaciji u široj digitalnoj slici budućnosti.

VIDEO

Direktorica programa Dijana Tepšić, istakla je na konferenciji za novinare kako je ponosna što je Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja sudionika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetitelja.


“Iz godine u godinu se trudimo da ponudimo kvalitetan program. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banja Luku pozicionirali na mapu kreativne industrije regije. Ono što je dodatna vrijednost događaja pored razmjene znanja i iskustava je povezivanje mnogobrojnih  sudionika, stručnjaka, studenata. Praksa je pokazala da se nakon našeg događaja realiziraju uspješni projekti i poslovne suradnje. Ove godine imamo oko 40 predavača i panelista, koji dolaze iz Irske, Nizozemske, Poljske, Italije, Srbije, Hrvatske, Slovenije i BiH”, dodaje direktorica programa.


Samo neka od imena ovogodišnjeg programa su: Jack Murray - medijski preduzetnik i inovator - MediaHQ.com - Irska, Eva Zahrawi Ruiz - brend i marketing ekspertica - Nizozemska, Daniel Ackermann - Direktor i suosnivač - Degordian i Bornfight - Hrvatska, Prof. dr. Elisabetta Lazzaro - profesorica Kreativne ekonomije - Nizozemska, Gustaw Dmowski - Kreativni direktor i osnivač studija za branding i grafički dizajn - Dmowski & Co - Poljska, Larisa Halilović - ekspertica za obrazovanje - Bosna i Hercegovina,  Matej Praprotnik - Voditelj Digital odjela i medijski strateg - RTV Slovenija – Slovenija, Vladimir Mitrović, kreativni direktor - Ovation BBDO - Srbija, kao i Marko Marjanović - Creative & Digital Head - Ovation BBDO - Srbija, Nika Dvoravić - dizajnerica i ekspertica za gaming industriju - Croteam - Hrvatska.

Neke od atraktivnih tema ovogodišnjeg događaja su:
Podcast - nova poslastica za oglašivače, trendovi u agencijskom i biznis svijetu, influenseri - od zanimanja do novog medija, Story telling u odnosima s javnošću i medijima, pričaj integrirano da te cijeli svijet razumije. Razgovarat ćemo i o najboljim medijskim i digitalnim strategijama, analizirati digitalno u odnosu na tradicionalno oglašavanje, kao i o brendingu i grafičkom dizajnu.

Program će otkriti i kako biti najhrabriji među brendovima, te zašto je prediktivni marketing moćan alat. Govorit će se i o evoluciji digitalnog PR-a, digitalnoj transformaciji u široj digitalnoj slici budućnosti, te kako kreativnom ekonomijom do bržeg razvoja i bolje zarade. Neke od tema koje će posebno biti atraktivne studentima su: Emotivna inteligencija u umjetnom svijetu, gaming industrija kao veliki potencijal za nova radna mjesta za mlade, kao i predavanje namijenjeno studentima “Put od studentske klupe do kompanije od 200 zaposlenih”. U narednom periodu organizatori pripremaju dodatna iznenađenja, kao i programske i zabavne sadržaje.

U okviru programa Play Media Day ove godine će se mnogo govoriti i o inovacijama u biznis svijetu, te će u programskom dijelu biti predstavljena i prva virtualna poslovnica Addiko banke u regiji, što je definitivno inovacija na tržištu.
Predsjednik Uprave Addiko Bank a.d. Banjaluka Mario Ivanković izrazio je veliko zadovoljstvo što je upravo Addiko Bank, banka partner ovogodišnjeg Play Media Day.

 

"Addiko banka svakodnevno radi na unaprijeđenju proizovoda i usluga, ali i načina korištenja tih usluga, kako bi klijentima ponudila vrhunsko korisničko iskustvo. Vrlo često idemo i ispred okvira u kojem poslujemo, nastojeći ga promijeniti i poboljšati. Pioniri smo digitalne transformacije poslovanja, te smo tokom protekle tri godine od spore i učahurene bankarske organizacije, uspjeli napraviti modernu i fleksibilnu organizaciju sa snažnim fokusom na digitalni segment poslovanja", istakao je Mario Ivanković, predsjednik Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.


Izvršni direktor Bojan Dragišić, rekao je da će ove godine na inicijativu CineStar korporacije Play Media Day dobiti još veće produkcijske mogućnosti.


“Ove godine Play Media Day je i dio programskog bloka “Proljeće u Banjaluci”, te smo zaista ponosni što je i Grad Banjaluka, prepoznao značaj ovog događaja. Zahvaljujem se ovom prilikom i našim partnerima Addiko Bank, koja je banka partner, te kompaniji Mtel, koja je i ove godine uz nas. Značaj razvoja kreativne industrije u BiH prepoznala je Kancelarija EU u BiH, kao i Misija OSCE u BiH. Takođe, uz nas su i ove godine Sensation, Franck, Avon, Manja, Teleklik, kao i mnogobrojni drugi partneri, koje ćemo tek predstaviti u naredna dva mjeseca kampanje. Uz konferencijski program Play Media Day 04 će i ove godine pružiti mnoštvo dodatnih zabavnih sadržaja za posjetitelje, te će prostor CineStara uz naš događaj dobiti novo ruho” istakao je Bojan Dragišić.


Ovaj sada već prepoznatljiv regionalni događaj u protekle tri godine, predstavio je gotovo 100 domaćih, regionalnih i stranih predavača, koji su svoje znanje podijelili sa više od 2000 posjetitelja. Organizatori naglašavaju, da postoji veliki interes domaćih i regionalnih posjetitelja, te da trenutno možete osigurati svoju kotizaciju uz 30% popusta do 20. travnja.  Najbrži studenti koji se registriraju, imaju mogućnost da kotizacije osiguraju po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.
Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.


Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04 u Cinestaru u Delta Planet u Banjaluci.
Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama