Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Stvorena je za duga i udobna putovanja: Insignia na testu

None Foto: 5

Štedljiv, komforan, prostran, luksuzan i prilično povoljan, ovaj auto može biti idealna obiteljska ili poslovna krstarica

Međunarodni dan nestalih osoba posvećujemo svim nestalima u Domovinskom ratu. Još se traga za 1922 ljudi. Ovo su njihove priče...

Opel Insignia je i u svojoj drugoj generaciji jedan od najprodavanijih automobila srednje klase u Hrvatskoj. Najveća Opelova prednost u odnosu na većinu konkurenata je vrlo dobar odnos uloženog i dobivenog, a tako je i s testiranim autom. Iznos od 224.826 kuna zaista je fer cijena za ovako velik automobil s prilično snažnim dizelskim motorom i obiljem opreme.

Najjača strana Insignije je udobnost. Automobil je stvoren za duga putovanja te je zato idealan za poslovne korisnike, ali i obitelji koje često putuju. Zbog čak 490 cm dužine i velike širine vrlo je prostran u unutrašnjosti, a i u prtljažnik stane 490 litara. 
Motor je dovoljno jak za auto, performanse su vrlo dobre, a potrošnja očekivanih sedam litara u gradu i šest litara kombinirano. Motor pohvale zaslužuje i zbog uglađenosti. 

Bogata oprema
Iako se u ovaj automobil moglo ugraditi još obilje opreme, i ono što ima je dovoljno kako bismo ga proglasili vrlo luksuznim

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Digitalni instrumenti
Nisu tako napredni i impresivni kao u VW-u, ali podižu dojam i mnogo su jeftiniji

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Tvornički podaci
masa: 1503 kg
dimenzije: 490x186x146 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 100 kW/136 KS  
0-100 km/h: 10,5 s
najveća brzina: 211 km/h
potrošnja: 4,5 l/100 km
cijena: 224.826 kn (testni model)   179.020 kn (osnovni dizel)

OPC Line paket
Bočna oznaka OPC Line, stražnji spojler i šminkerski detalji u unutrašnjosti znatno podižu vizualni dojam ove Insignije

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

https://nestali.24sata.hr/

Komentari (131)
  • Za te novce može se kupiti i kvalitetnije i bolje.

    30. 8. 2018,   08:15
  • Ja sam prije vozio ovog novog Passata 2.0, TDI automatik. Vrhunski auto ali dosadan, bez neke energije, ide, vuce, radi... Sad vozim Insigniu karavan 2.0 automatik. Dizajn puno bolji, onako ima neku energiju i svoj stil tako iznutra ko i izvana. Sjedala puno bolja i udobnija, sa OPC dodatkom izgleda super i sportski. Tehnoloski gledano, Passat je prije tri godine imao sve ovo sto Indignia ima tek danas. Tehnicki gledano, puno je dovrseniji i kvalitetniji, mogu reci iz vlastitog iskustva. No ja sam ipak presao na Insigniu i to zbog dizajna, boljih sjedala i osjecaja mladosti u tom autu.

    30. 8. 2018,   00:45
  • Moze tehnologija i ekologija ivi naptijed koliko zele ali toliki auto ispod 2,0 motora je nekretnina kad se ukrcaju cetiri odrasle osobe a time smo i pitanje trajnosti mozora rijesili .

    29. 8. 2018,   23:07