Obavijesti

Tech

Komentari 167

'Ako ne budemo najbolji u tome što radimo, nećemo to ni raditi'

'Ako ne budemo najbolji u tome što radimo, nećemo to ni raditi'
7

Na službenoj press konferenciji na sajmu u Ženevi, Rimac je predstavio konačnu verziju svojeg električnog hiperautomobila C_Two, ali i i finalnu verziju tehnologije električnog pogona

VIDEO

Na međunarodnom Salonu automobila u Ženevi tvrtka Rimac Automobili predstavila je konačnu verziju svojeg električnog hiperautomobila C_Two, čiji su prvi prototipovi već u proizvodnji. Cilj tvrtke i projekta C_Two pomicanje granica i podizanje letvice.

- Ako ne budemo najbolji u onome što radimo, nećemo to niti raditi - izjavio je Rimac.

Na službenoj press konferenciji, Rimac prezentirao je i finalnu verziju tehnologije električnog pogona za proizvodnju. Na prototipovima C_Two radit će se na stotine testova kako bi tehnologija dobila sve potrebne globalne certifikate. 

'Novi Pininfarina Battista koristi naš pogonsk sustav'

Mate Rimac potvrdio je i da novi Pininfarina Battista, superautomobil koji je također danas predstavljen u Ženevi, koristi pogonski sustav njegove tvrtke i da su iznimno ponosni na to.

POGLEDAJTE VIDEO:

U priopćenju uoči početka predstavljanja u Ženevi, Rimac Automobili ističu kako je od početka ove godine krenuo intenzivan program testiranja uz konstatan rad na razvoju novih tehnoloških rješenja na C-Two, a već je napravljeno stotine testova kako bi hiperautomobil zadovoljio sve inicijalne ciljeve i globalne homologacijske propise. 

Na svoju ženevsku premijeru u finalnoj verziji, C_Two je stigao u bijeloj Galactic White boji u kombinaciji s plavim karbonskim elementima. Interijer je usavršen s mat finišem karbonskih umetaka te šavovima u unutrašnjosti u petrolej plavoj boji.

Iz Rimac automobila ističu da je monocoque šasija njihov vlastiti proizvod i ujedno najveći karbonski element izrađen u autoindustriji i šire, s integriranim baterijama i pogonom, a šasija s krovom teži manje od 200 kilograma

Kao što je već otprije poznato, Poznato je kako C_Two pokreću četiri elektromotora s ukupnom snagom 1914 KS i stalnim okretnim momentom 2300 Nm, što je dovoljno da do brzinu od 100 km/h dosegne za 1,97 sekundi i za maksimalnu brzinu 415 km/h. Baterija kapaciteta 120 kWh jednim punjenjem omogućava domet do 650 kilometara.

- Predstojeći izazov nam je homologirati automobil i izaći s njim na tržište sljedeće godine, zaključio je Rimac.

Pokretanje videa...

02:01
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 167
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama
Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja