Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Sve ostalo je opasno: Samo su ljetne gume uistinu - ljetne!

Komentari (121)
  • "sve četiri gume moraju biti iste marke i modela" ... otkud je ovo izvukao, iste moraju biti na istoj osovini

    11. 5. 2019,   07:49
    • reklama za prodaju guma....pola je pisano u nekakvoj strategiji da prisile vozača u šoping...

      11. 5. 2019,   09:38
    • 80000 km? to od gume više nema niti g

      11. 5. 2019,   09:50
    • Michelin ljetnaunormalnoj voznji komotno od 50000 do80000km

      11. 5. 2019,   12:41
    • vremenom svaka guma gubi svoja svojstva. postane tvrđa i više ne drži asfalt kako treba,zato i postoji i vremenski rok za promijenu guma.

      11. 5. 2019,   19:58
    • ain stein ljetni michelin je se dosta pokvario msm na prijasnje modele bili su dobri i drzali do nekih 10-15t kilometara i ne drze vise kako bi trebale zato i idu do 50k km,a dok conti na 40k km izgleda kao guma za f1 ali zato drzi sa prvim i zadnjim milimetrom isto

      11. 5. 2019,   20:04
    • U njemačkoj je rok trajanja ZIMSKIH guma 5 godina , pa bile one potpuno nekorištene. Za ljetne nema ograničenja, jer je trajnja i nije toliko podležna pucanju(male raspukline vidljive golim okom na starim zimskim gumama).

      11. 5. 2019,   20:05
    • vucko95- ima istine u tome, ja niti ne tvrdim da su to najbolje gume , ali po trajnosti jesu odnosno bile su..... kilometraza zavisi i od velicine gume nije isto s14 ili 17 ili 18 cola.....

      11. 5. 2019,   20:09
    • iz mog iskustva bih preporucio svakome max koristenje gume 4 sezone jer tvornica daje gumi garanciju 5 godina pravilnim skladistenjem ne gubi svojstva.za trajnost i stil voznje igra ulogu..ma zakonski treba uvest obavezu ljetne zimske i starost ima uvjek kvalitetnih guma za svaciji dzep i to je najbitnija stavka za sigurnost na cesti uz kocinice i amortizer

      11. 5. 2019,   20:20
    • inace bavim se s tim poslom i na kakvim gumama ljudi sve voze dobro da se vise ne gine,a npr kod nas u bih imas vec dobru kvalitetnu gumu u dimenziji 205/55 16 za 320kn komad

      11. 5. 2019,   20:23
  • radim kao vulkanizer i ovaj je članak totalna glupost hahahah...m+s klasicna zimska guma,80k km prec sa gumama alo novinar ti oces da ovaj narod jos vise gine jer ce voziti na zicama..balansiranjem vozilo ne vuce u stranu nego moj novinaru trese ti na određenoj brzini

    11. 5. 2019,   20:00
  • M+S nisu cjelogodisnje ,M+S znaci muld and snow+blato i snjeg.to je zimska guma i sve zimske imaju oznaku M+S.pogledajte ce cjelogodisnju pa cete vidjet ozbake

    11. 5. 2019,   08:41
    • Nije muld nego mud & snow :) mulda je dio auta hehe (samo sala nisam mislio na nikakve uvrede :))

      11. 5. 2019,   09:04
    • Sori znam sve,brzopleto pisanje outem mobitela,znam da ima gresaka

      11. 5. 2019,   09:15
    • ne zimske nemaju m+s......zimska oznaka je pahuljica...krivo zboriš...prava zimska za osobna a da nije terenac ne postoji.....oznaka m+s se odnosi na nekakvu smjesu koja jamči sigurnost da se po ljeti na visokim temperaturama neće raspasti..all seasons vuče na ljetnu..a m+s na zimsku.....ali to nije zimska guma....iako je pridodana pahuljica...to je kombinovana smjesa..danas vozila razvijaju velike brzine i to nije više moguće i IQ vozača je puno niži....bilo bi mrtvih...

      11. 5. 2019,   09:37
    • Ima zimska guma i pravi je NOKIAN.... a ovi što govore da je M+S zimska guma su stvarno ....... u današnje vrijeme bit tako g...... ili blago rečeno neinformirani je bolest.

      11. 5. 2019,   09:54
    • M+s znaci zimsku gumu sto se tice zakona, ali ako guma nema pahuljicu/planinu/billo sta, ne znaci da nije zimska guma! Sava eskimo s3 je samo m+s ali je iskljucivo zimska guma (iako mnogi pogresno tvrde cjelogodisnja)

      11. 5. 2019,   09:55
    • M+S je oznaka profila ili šare gume. To je oznake za lamelirane gume koje se same čiste i u utorima ne zadržavaju blato i snijeg. Pahuljica ili oznaka planine na gumi pokazuje od koje je smjese napravljena , koja ima više silike i podnosi niže temperature a da ne otvrdne.

      11. 5. 2019,   10:01
    • one jesu cjelogodišnje.....ali su više zimske...prava zimska smjesa je za moderne automobile premekana, prekratka upotreba, mora se dobro skladištiti i nakon 2 godine je za bacit...smjesa je takva da M+S kao i sve ljetne odgovaraju specifikaciji brzine...kako je rekao lega može se koristiti..kao što je razlika u kočionom sustavu, reakciji a istarosti ljetnih na ljetnima...treba samo voziti po propisu i pažljivije...vozila male mase i snage, nema veze..

      11. 5. 2019,   10:02
    • Gospodo, po svjetskim mjerilima M+S guma spada u kategoriju 3-season (all-season) guma. Najbolja je na temperaturi višoj od +7 C. Može izdržati sitni sloj snijega i dosta blata. Dakle u ledenim zimskim uvjetima je nesigurna. Zimske gume moraju imati pahuljicu snijega unutar oznake planine. To tek znači da je guma dobra za ledene uvjete.

      11. 5. 2019,   23:13
    • Ali opet u našem zakonu kao zimsku gumu navode M+S gumu iako ona ne može izdržati teže zimske uvjete na cesti.

      11. 5. 2019,   23:21
  • ovaj novinar se kuži u gume i aute koliko i ja u nuklearne reaktore, nije mi jasno kako mu je dozvoljeno objaviti članak s toliko netočnih tvrdnji

    11. 5. 2019,   13:04
  • Lani sam mjenjao gume za 50 kuna manje nego ove godine, svi od reda su digli cjenu a usluga lokalnih vulkanizera u rijeci ii okolici je toliko očajna i jadna da je to nešto strašno, svi imaju cjene u nebesima a za sve se moraš naručit i čekat 7 dana što je za mene osobno neprihvatljivo zato sad sjednem u auto i odem u 25km udaljenu sloveniju kod poznatog lokalnog vulkanizera koji mi nikada ali baš nikada nije rekao da se moram naručit a cjenom je jeftiniji od ovih naših, bez obzira na kilometražu za inat više neidem lokalcima jer su postali bahato bezobrazni sa prastarom opremom i cjenom u nebesima.

    11. 5. 2019,   10:40
  • Na gumama ne stedim.

    11. 5. 2019,   08:02
  • Vi novinari ne pisite glupositi i ne zavaravajte narod! M+S znači Mud and Snow ili na hrvatskom Blato i snijeg. Postoji M+S i M+S sa pahuljicom otisnutom što je full zimska guma. A ALL SEASON JE CJELOGOSIŠNJA GUMA! Svaki naslov bez što napišete iz hira zbunjuje ljude. Pozdrav novinaru koji je pisao prilog i očito nema nikakvig iskustva na cesti sa vozilom. Lp

    11. 5. 2019,   16:58
  • gospodine!vase poznavanje auto guma je vrlo upitno. ovo ste od nekog prepisali. hvala ,ali vase savjete nebudem poslusao.

    11. 5. 2019,   08:28
  • kaze on - "Jednom godišnje treba i balansirati kotače, inače će automobil 'vući' na neku stranu pa tako neravnomjerno trošiti gume pa će brzo postati neupotrebljive." valjda mislis na geometriju gotača (optiku) ?

    11. 5. 2019,   10:28
  • Ovaj članak štošta miješa. Recimo M+S je čista zimska guma i nije All seasons, kako se iz članka razumije. Ima bisera još.

    11. 5. 2019,   08:44