Smart je skinuo veo s novog modela i odmah pokazao i verziju s četiri sjedala čiji je cilj učvrstiti poziciju ovog jedinstvenog mikroautomobila na europskom tržištu
Tehnički potpuno novi Smart: ForTwo i ForFour na redizajnu
Jedinstveni gradski mikroautomobil prošao je temeljitu doradu . Osim novog dizajna, tehnički je potpuno promijenjen. Proslavljeni model sa stražnjim pogonom ponovo će nuditi u verziji za četiri putnika. Pogon osiguravaju Renaultovi trocilindrični benzinski turbomotori od 60, 71 i 90 KS, a mjenjači su ručni i automatski s dvije spojke.
ForFour je prvi Smartov model s četiri sjedala nakon što su ukinuli originalni ForFour
nakon samo dvije godine zbog loše prodaje. ForFour bi trebao učvrstiti poziciju Smarta na tržištu i učiniti model profitabilnijim. U Daimleru očekuju da će ForFour činiti 10% prodaje Smarta. ForTwo je dug 2,7 metara, a ForFour je 80 centimetara duži. To je i dalje
6 cm kraće od Fata 500
koji također nudi mjesta za četvoro.
Prijašnji Smart bio je baziran na Mitsubishi Coltu, a ovaj put se Daimler udružio s Renaultom u razvoju i proizvodnji Smarta kako bi smanjili troškove. Zato novi Smart dijeli platformu sa stražnjim pogonom s novim Renault Twingom, a ForFour će se izrađivati u slovenskoj tvornici u Novom Mestu.
Novi Smart u prodaju na europskom tržištu kreće u studenom, a model Smart ForTwo sa 71 KS trebao bi stajati manje od 11.000 eura. Model ForFour bit će 600 eura skuplji s istim motorom.