Obavijesti

Tech

Komentari 0

Tehno divovi vladaju: Ovo su najvrjedniji brendovi na svijetu

Tehno divovi vladaju: Ovo su najvrjedniji brendovi na svijetu
1

Ove su se godine na listi najvrjednijih 100 svjetskih brendova po prvi puta pojavili Ferrari (88. mjesto), Netflix (78.) i Salesforce.com (84.), dok na vrhu već godinama vladaju iste kompanije

VIDEO

Apple je najvrjedniji svjetski brend, a slijede ga Google i Microsoft, pokazuje analiza međunarodne konzultantske kuće Interbrand, koja tradicionalno rangira najjače svjetske brendove. 

Petu godinu za redom Apple i Google zauzimaju prva dva mjesta, pri čemu je brend Apple u odnosu na prošlu godinu povećao vrijednost za tri posto, na 184,2 milijarde dolara, a Google za šest posto, na 141,7 milijardi dolara.

Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti. Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM koji zaključuje listu prvih deset globalnih brendova po financijskoj vrijednosti.

Ove su se godine na listi najvrjednijih 100 svjetskih brendova po prvi puta pojavili Ferrari (88. mjesto), Netflix (78.) i Salesforce.com (84.).

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Najveći postotni rast vrijednosti u odnosu na 2016. godinu ostvarili su Facebook (48 posto), Amazon (29 posto), Adobe (19 posto), Adidas (17 posto) i Starbucks (16 posto).

Više od polovine najvrjednijih svjetskih brendova dolazi iz četiriju sektora - automobilske industrije (16), naprednih tehnologija (15), financijskih usluga (12) i robe široke potrošnje (9).

Maloprodaja je najbrže rastući sektor, promatra li se rast vrijednosti brendova u postocima (19 posto), a slijede sportske oprema (10 posto), tehnologija (8 posto), logistika (7 posto) i financijske usluge (6 posto).

Ukupna vrijednost najvećih sto globalnih brendova je 1.870 milijardi dolara i u odnosu na 2016. godinu porasla je za 4,2 posto, kaže se u Interbrandovoj analizi.

Interbrandova metodologija temelji se na tri ključne sastavnice: financijskoj izvedbi robnih marki proizvoda i usluga, utjecaju branda na potrošački odabir i snazi kojom brend pridonosi stabilnosti i zaradi kompanije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Smeće sa svemirske postaje mu proletjelo kroz krov: 'Kakve su šanse da izazove toliku štetu'
TREBALO IZGORJETI U ATMOSFERI

Smeće sa svemirske postaje mu proletjelo kroz krov: 'Kakve su šanse da izazove toliku štetu'

Muškarcu iz Floride svemirsko smeće teško 2 kilograma je velikom snagom proletjelo kroz krov kuće: 'Zahvalan sam što nitko nije ozlijeđen'

Povratak u prirodu: Motorola Edge 50 Ultra dobila je poleđinu od pravog drva i top hardver
OTKRILI NOVI TRIO

Povratak u prirodu: Motorola Edge 50 Ultra dobila je poleđinu od pravog drva i top hardver

Nakon lanjske Edge 40 serije, Motorola je na najsnažniji model ugradila moćniji hardver, ali i zanimljivu poleđinu od pravog drva te prilično sposobne kamere i bateriju s brzim punjenjem
Lana Žaja: Već razgovaramo o pravima robota, a još nismo riješili ravnopravnost spolova
UMJETNA INTELIGENCIJA U ŠKOLI

Lana Žaja: Već razgovaramo o pravima robota, a još nismo riješili ravnopravnost spolova

Doktorica informacijskih znanosti Lana Žaja objavila je knjigu "Povijest umjetne inteligencije". Razgovarali smo s njom o ženama u STEM-u i primjeni umjetne inteligencije u obrazovanju