Obavijesti

Tech

Komentari 22

Testirali smo Mazdu CX-3: Mali SUV nadmašio sva očekivanja

Testirali smo Mazdu CX-3: Mali SUV nadmašio sva očekivanja
10

Najbolje strane Mazde CX-3 su sve što je vezano uz vožnju. Tu je ona nenadmašna. Mala masa, na razini nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima

VIDEO

Kad se pojavila na tržištu, Mazda CX-3 nije imala previše konkurenata, no u međuvremenu je gužva u segmentu malih SUV-ova dužine do 430 cm itekako narasla. No ni u Mazdi nisu spavali te su redizajnirali svoju uzdanicu. Novi automobil vizualno nije previše promijenjen, no napravljene su brojne promjene koje se ne vide na prvi pogled.

CX-3 je tako postao mnogo tiši zbog debljeg lima, stakala i više izolacije. U unutrašnjosti je dojam mnogo bolji nego do sada zbog kvalitetnijih materijala. U vožnji se primijeti i kako je mnogo udobniji, posebno na cestama s lošijim asfaltom. Pritom CX-3 nije izgubio ni malo od svojih vrhunskih voznih osobina. Mala masa, na razini nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima u kojima se ni jedan drugi mali SUV ne ponaša tako dobro.

Motor CX-3 je prava rijetkost. U klasi gdje konkurenti nerijetko koriste trocilindrične motore obujma jedne litre, Mazda još ima punokrvni dvolitreni četverocilindrični motor bez turbopunjača te ta kombinacija funkcionira vrlo dobro, i u pogledu performansi i u pogledu potrošnje. Na testu smo trošili 7,4 l/100 km.     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Paket Takumi
Uz nadoplatu od 5300 kuna, u odnosu na paket Challenge, dobiva se vrlo mnogo opreme pa je paket Takumi najisplativiji u ponudi Cx-3

Unutrašnjost
Vrlo slično svim drugim Mazdama i gotovo identičan dizajn kao u Mazdi 2. Pohvala za infotainment kojim se upravlja i dodirnim zaslonom i posebnim upravljačem.

Dobar dizajn
Iako nije među najmlađim modelima u klasi, CX-3 još spada među one najatraktivnije. Pogotovo kad ima velike 18" naplatke koji su dio posebnog paketa Takumi.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1259 kg
dimenzije: 428x177x154 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 91 kW/121 KS
0-100 km/h: 9,0 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja: 6,2 l/100 km
cijena: 176.057 kn (testni model) 136.060 kn (osnovni model)

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 22
VIDEO

Isprobali smo: Honor Magic 6 Pro s top baterijom i kamerom puca na sam svjetski vrh
NUDE INOVATIVNA AI RJEŠENJA

Isprobali smo: Honor Magic 6 Pro s top baterijom i kamerom puca na sam svjetski vrh

Honor je u Magic 6 Pro ubacio svoje najjače adute i napravio telefon odličnog dizajna koji ima impresivnu bateriju

FOTO Rimac otvorio novi pogon u Ujedinjenom Kraljevstvu: 'Zaposlit ćemo preko 70 ljudi'
ukupno 1850 kvadrata

FOTO Rimac otvorio novi pogon u Ujedinjenom Kraljevstvu: 'Zaposlit ćemo preko 70 ljudi'

Euro 2024., raspored i satnica svih utakmica: Poznati su svi sudionici, kako kupiti ulaznice?
VODIČ ZA PRVENSTVO

Euro 2024., raspored i satnica svih utakmica: Poznati su svi sudionici, kako kupiti ulaznice?

Cijene ulaznica se kreću od 30 eura za najjeftinija mjesta do 1000 eura za najskuplje. Za sve utakmice u skupini hrvatski su navijači dobili po 10.000 ulaznica