Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Toyota RAV4 Hybrid: Ugodan u vožnji i štedljiviji od dizelaša

None Foto: Toyota 7

Toyota je u Španjolskoj novinarima predstavila svoj novi hibridni adut koji dolazi s pogonom na prednje ili sve kotače. Ovisno o pogonu ima dva ili čak tri motora

Nakon Priusa, Aurisa i Yarisa, još jedna Toyota je dobila hibridni pogon. Riječ je o popularnom RAV4. 

Novi RAV4 Hybrid koristi isti princip kao i druge klasične hibridne Toyote. Veliki 2,5-litreni benzinac s četiri cilindra optimiziran kako bi što manje trošio ima 155 KS, a osim njega tu je još jedan električni motor snage 143 KS. Nadalje, ako je riječ o modelu s pogonom na sve kotače tu je još jedan električni motor od 68 KS straga. Ukupno je hibridni sustav u stanju isporučiti 197 KS. 

Toyota

Performanse su vrlo dobre. Ubrzanje do 100 km/h traje 9,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 180 KS. RAV 4 najviše oduševljava uglađenom vožnjom, ali i potrošnjom u gradu. Toyota prema tehničkim podacima troši 5 litara, a u praksi bez problema uz malo nježniju nogu na gasu potroši ispod 6 l/100 km. 

Toyota

RAV4, kao i ostali Toyotini  klasični hibridi, ima EV način rada koji omogućuje nekoliko kilometara vožnje isključivo na struju, no samo na nižim brzinama do 50 km/h i uz nježniji stisak gasa. Ne puni se na utičnicu već se energija stvara kočenjem te se automatski koristi kada je to potrebno, primjerice pri laganoj vožnji gradskim gužvama ili kad stisnete gas do daske. Ovakav sustav najviše štedi u gradskim gužvama. 

Novi RAV4 Hybrid već se može kupiti i kod nas, a stoji od 259.900 do 323.900 kn. Pored dva pogona, u ponudi su i četiri razine opreme. 

Komentari (90)
  • evo poceo je kokot o isplativosti i stednji i kvarljivosti toyote.... peru te gadne frustracije... jel si ne mozes priustiti auto takvog cjenovnog ranga ili?

    28. 1. 2016,   11:37
  • Neznam zašto ali jedino toyotinim hibridima vjerujem

    28. 1. 2016,   09:39
  • Kad onaj isprdak od Golfa GTE može koštat 303 000 kn + dodatna oprema onda nevidim razlog zašto dvije klase veći RAV4 Hybrid nemože koštat 300 000 kuna.

    28. 1. 2016,   11:56