Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Tražite mali gradski auto? Ovo su najbolji koje možete kupiti

None Foto: autostart.hr

Mali automobili dolaze u raznim oblicima pa i dimenzijama. Praktični su i ekonomični, stoga i vrlo traženi među vozačima u Hrvatskoj

Mali automobili dolaze u raznim oblicima pa i dimenzijama. Praktični su i ekonomični, stoga i vrlo traženi

Proizvesti odličan mali gradski automobil zato je konstantan izazov gotovo svih proizvođača. Statistika je pokazala kako vozači u posljednje vrijeme preferiraju 'downsizing', a pametni vozači znaju kako opredjeljenje za manje u smislu proporcija ne znači nužno da će na kraju dobiti manje za svoj novac. Na tržištu je šarolika ponuda automobila pa će svatko pronaći automobil s kojim će lako parkirati i probijati se kroz prenapučene gradske ulice. Ovo su najbolji gradski mališani koji se mogu kupiti u Hrvatskoj, piše Auto  

Ford Fiesta

Posljednji model ovoga malog automobila postavlja nove standarde u svojoj klasi. Vozi se lako i zabavno, a blago dorađeni i uglađeni upravljački mehanizam čini gradsku vožnju još ugodnijom. Osnovni model Fieste, s benzincem 1,1 (70 KS) košta 94.900 kuna. 

Foto: Robert Anic/PIXSELL

Volkswagen Up!

Kao i neka njegova 'braća', Up! nudi visoke standarde u svim ključnim područjima. Mnogo je sofisticiraniji nego što njegova mala karoserija sugerira, a nudi praktičnost, dobar izgled i zabavno iskustvo vožnje u malom paketu. Osnovni model Volkswagena Up! košta 75.452 kune.

Foto: Volkswagen

Renault Twingo

Uvijek je slovio za mali šarmantni automobil kojim se lako kretati po gradskim gužvama, a osobito je bio omiljen među ženama. Novi model je moderan, pruža bolju upravljivost, više prostora u unutrašnjosti, a tu su sustavi pomoći u vožnji te kvalitetan multimedijski sustav. Početna cijena Twinga je 68.900 kuna.

Foto: Renault

Seat Ibiza 

Jedan od tehnički najnaprednijih automobila u svojoj klasi u vožnji se 'ponaša' u skladu sa svojim sportskim izgledom. Praktičnost prostrane kabine u koju se udobno može smjestiti četvero odraslih ljudi, dokazuje kako Ibiza nije namijenjena samo mlađim vozačima. Dokaz je i to što se proizvodi samo s pet vrata. Seat Ibiza s motorom 1.0 MPI košta 88.655 kuna.

Foto: Seat

Peugeot 108 

Kompaktan i elegantan mali automobil s pet vrata krasi visoka tehnološka opremljenost, a pruža iskustvo lakoće upravljanja gradskim uličicama. Dostupan je niz tehnologija u serijskoj i dodatnoj opremi, koje podižu sigurnost vozača i putnika na najviši nivo. Početna cijena Peugeota 108 je 78.990 kuna.

Foto: Peugeot

Citroën C3 Aircross 

Spoj Citroënova osebujna stila i praktičnosti crossovera pokazao se dobitnom kombinacijom. Ovaj mali SUV u vožnji se doima kao standardni C3, no djeluje kao mnogo zreliji proizvod. Njegova ekonomičnost je pohvalna, a osnovni model Citroëna C3 Aircross košta 111.900 kuna.

Foto: Citroen

Volkswagen Polo 

Ističe se zbog odličnog iskustva vožnje koje pruža te mnogo tehnoloških rješenja. Kvaliteta izrade je neupitna, čemu svjedoči i cijena koju drži na tržištu rabljenih. Novi model Pola je lakši, niži i dulji od prethodnika, što znači veći prtljažnik i više mjesta za noge. VW Polo dostupan je od 104.800 kuna.

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Hyundai i10 

Moderan i profinjen dizajn krije prostranu kabinu, a tu je i najveći prtljažnik u klasi. Napredne tehnologije i sustavi pomoći vozaču olakšavaju vožnju. Nije velik, ali ima sve. Hyundai i10 dostupan je od 78.990 kuna

Foto: Hyundai

Seat Arona 

Možda ne izgleda toliko spektakularno, no nudi sve u jednome paketu. Arona je prvi mali SUV iz  Grupacije VW, a zapravo je 'nabildana' Ibiza. Zamjerka je to što Arona ima samo prednji pogon, a Seat se suzdržao od bilo kakvih dodataka koji bi barem malo ukazivali na offroad 'sklonosti'. Makar i 'Grip Control', kojim je naprimjer opremljen C3 Aircross. Osnovni model, s motorom 1.0 TSI, košta 114.905 kuna.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Mazda 2 

Zahvaljujući privlačnome dizajnu, praktičnosti i iskustvu vožnje, Mazda 2 je ozbiljan suparnik svim kandidatima u svojoj klasi. Dok ostali prate trend downsizinga i ugrađuju manje motore s turbopunjačima u svrhu ekonomičnosti, Mazda 2 se ističe atmosfercima s većim obujmom. Dobra oprema također je jedna od mnogih vrlina Mazde 2. Osnovni model, s motorom 1,5, košta 99.045 kuna.

Goran Jakuš/Pixsell | Autor: Goran Jakuš/Pixsell Foto: Goran Jakuš/Pixsell

Komentari (42)
  • Prema tome kako se ljudi po Zagrebu i drugim većim hrvatskim gradovima voze najbolji gradski auto bi bio terenac (sličan policijskima) težine 2 tone najmanje, sa izbočenim čeličnim pragovima, čeličnim štitnicima naprijed i otraga (uz kuku). Ili BOV, borbeno oklopno vozilo.

    19. 11. 2018,   09:21
  • A di je Toyota Yaris npr.???

    19. 11. 2018,   07:49
  • Po kojem kriteriju je rađen ovaj popis? Navedeni su auti iz različitih segmenata, A i B. Zašto npr. nije navedena Škoda Fabia koja po mnogim testovima spada u vrh klase, a cijenom osnovnog modela je vrlo konkurentna? Nema ni popularnog Peugeota 208 itd itd

    19. 11. 2018,   09:43