Velik kao zgrada: Asteroid će projuriti 'za dlaku' kraj Zemlje

Asteroid velik između 15 i 30 metara pet godina se skrivao u svemiru, a sada znamo da će promašiti Zemlju za 44.000 km. Da mu je Zemlja bila na putu, udar bi bio kao onaj iznad Čeljabinska

Asteroid koji je velik poput manje zgrade 12 listopada će promašiti Zemlju za samo 44.000 kilometra, a sada su ga astronomi prvi puta uočili nakon pet godina i to uz pomoć ESO teleskopa u Čileu.

Asteroid 2012 TC4 velik je između 15 i 30 metara i ovaj bliski prolaz bit će velika prilika da astronomi nauče više o njemu, navodi Europska svemirska agencija. Naime, ova stijena bit će nam otprilike devet puta bliže od Mjeseca i u ovom bliskom prolazu žele otkriti više o njegovoj orbiti i sastavu.

Kad su ga otkrili 2012. godine, asteroid je ostavio velik broj upitnika. Zbog velike orbite, astronomi su znali da ga neće moći pratiti pet godina i astronomi nisu bili potpuno sigurni koliko će nam se približiti. Ova udaljenost od 44.000 kilometra gotovo je na razini najudaljenijih satelita u orbiti.

Da mu je kojim slučajem Zemlja bila na putanji, asteroid bi prouzročio sličnu štetu kao i onaj koji je eksplodirao 2012. iznad Čeljabinska.

Isprobali smo: Honor Magic 6 Pro s top baterijom i kamerom puca na sam svjetski vrh
NUDE INOVATIVNA AI RJEŠENJA

Honor je u Magic 6 Pro ubacio svoje najjače adute i napravio telefon odličnog dizajna koji ima impresivnu bateriju

Euro 2024., raspored i satnica svih utakmica: Poznati su svi sudionici, kako kupiti ulaznice?
VODIČ ZA PRVENSTVO