Obavijesti

Tech

Komentari 9

Više od 70 partnera podržalo je Digital Takeover u Zagrebu

Više od 70 partnera podržalo je Digital Takeover u Zagrebu
21

24sata udružila su snage s više od 70 partnera na konferenciji Digital Takeover koja je 13. ožujka u Cinestaru u centru Branimir okupila više od 1300 posjetitelja

VIDEO

Najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover u organizaciji 24sata, Express, miss7 i JoomBoos u CineStaru zagrebačkog Branimir Centra okupila je rekordan broj posjetitelja iz Hrvatske i regije te predstavnike Vlade.

U novom izdanju konferencija je sudionicima predstavila širu sliku digitalne transformacije, a u 10 sati službenog programa kroz devet predavanja i tri panela u šest dvorana, brojni domaći i svjetski predavači naglasili su važnost praćenja trendova u digitalu i podijelitili svoja iskustva i znanja o kreiranju održive digitalne kulture.

Posebnu zahvalu organizacijski tim upućuje svim partnerima konferencije, digitalnim prijateljima i medijima koji su, na sebi svojstven način u području kojim se bave, među prvima prepoznali važnost digitalne komunikacije i podržali konferenciju. Ove godine okupilo ih se više od 70, a svaki od njih dao je svoj doprinos.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

I ove godine konferencija se održala u prvom hrvatskom multipleksu, ujedno i najposjećenijem - CineStaru Zagreb u Branimir centru. Kompanija Blitz – CineStar najveći je kinoprikazivač u regiji koji broji 20 multipleksa. Među najbolje svjetske kinoprikazivače svrstava ga i opremljenost kinodvorana najsuvremenijim tehnologijama u skladu s posljednjim svjetskim trendovima i standardima te činjenica da je CineStar ekskluzivno publici ponudio najsuperiornije kinoformate IMAX i 4DX te je u svoja kina uveo digitalnu 3D tehnologiju, eXtreme dvorane, Auro 11.1 3D zvuk te 4K tehnologiju. Ponuda je upotpunjena i u segmentu luksuza - Gold Class kino (CineStar Arena Zagreb). Wall to wall platna, superioran zvuk i slika, udobna sjedala - značajke su CineStarovih dvorana. Dva posljednja projekta - Kaptol Boutique Cinema i CineStar 4DX Mall of Split - u svojoj ponudi imaju i dizajnerske barove koje potpisuje Studio Franić-Šekoranja i koji su postali omiljeno mjesto za izlazak u Splitu i Zagrebu, a kino izlazak podigli na sasvim novu dimenziju.

Ovo su Business Leaders: Oni Hrvatsku vuku prema naprijed
Ovo su Business Leaders: Oni Hrvatsku vuku prema naprijed

Uber, tehnološka platforma koja preko aplikacije omogućuje lociranje vozača za siguran, učinkovit i pouzdan prijevoz, i ove je godine našim sudionicima omogućila siguran i povoljniji prijevoz na konferenciju. Ride Car nudi usluge jednostavnog i pouzdanog najma kvalitetnih vozila, od malih do velikih premium vozila, kako bi ona u potpunosti zadovoljavala različite potrebe korisnika. Upravo je Ride Car za sve naše predavače osigurao bezbrižan prijevoz u Zagrebu. Inozemni predavači bili su smješteni u luksuznom hotelu Esplanade koji je otvoren davne 1925. godine i jedna je od najpoznatijih i najprestižnijih građevina u povijesnoj jezgri grada.

Tvrtka SAP, kao svjetski lider u razvoju aplikacija za poslovnu suradnju, obogatila je program konferencije korisnim predavanjem Kennetha Stevensa koji je posjetiteljima predstavio glavne alate koje tvrtke moraju istražiti i iskoristiti kako bi svoje poslovanje učinile inteligentnijim u digitalnom dobu.

Nescaffe Dolce Gusto pobrinuo se da naši posjetitelji uživaju u najboljoj kavi koja ima savršeni omjer aromatičnih Arabica i Robusta zrna. Jamnica, Juicy, Vina Erdut i Jack Daniels osigurali su piće tijekom cijele konferencije i pobrinuli se za odličnu atmosferu u pauzama između predavanja i na kraju dana u neformalnom druženju, a da nitko ne ostane gladan, pobrinuo se Catering Lobaris iz Svete Nedjelje koji je za posjetitelje konferencije pripremio bogatu gastronomsku ponudu.

Agencija Švicarska dala je svoj kreativni doprinos, a zabavne i informativne poruke koje ste imali prilike vidjeti u prostorijama CineStara, rezultat su njihova rada. Zahvalni smo i AB dizajnu koji su osigurali osigurali vezice i akreditacije za sve posjetitelje, dok je agencija SuperHIK zaslužna za produkciju svih branding materijala konferencije.

Medijski brendovi iz Styrijine mreže: Večernji list, Poslovni Dnevnik i Njuškalo, dali su veliku medijsku podršku.

Zahvaljujemo se i svim digitalnim prijateljima na njihovu doprinosu koji su dali progovarajući o temi digitala kroz seriju intervjua. Veliku podršku u isticanju važnosti digitalne transformacije dali su i svi naši medijski partneri u Hrvatskoj i regiji.

Partneri konferencije: Styria, CineStar, Uber, Nescaffe Dolce Gusto, Ride Car, Esplanade Zagreb, SAP, Pixell, Njuškalo, Večernji list, Poslovni dnevnik, Švicarska, AB Dizajn, Superhik, Jamnica, Juicy, Jack Daniels, Vina Erdut, catering Lobaris.

Digitalni prijatelji: Dentsu Aegis Network, iProspect, Carat, Degordian, Bruketa&Žinić&Grey, BBDO, MediaVision, Imago, Universal McCann, Komunikacijski laboratorij, Pink Moon, Mediacor, Gemius, Drap, OMD, 404 agency, Dialog Komunikacije, Agencija IMC, ENTG, Morgan Grey, MediaCom / Group m, Inventa, Purpura agency, Mediapolis, Httpool.

Medijski partneri: Styria, Travelbook Putopis, Lider media, Marketing mreža, Poslovni savjetnik, Tportal, Media Marketing, Bug, Moje delo, Razlivena Tinta, TeaTime, ICT Business, Vijesti.me, Profitiraj, Žurnal24.si, CMC, Shhhefica, Večernji list, Poslovni dnevnik, Advertiser Serbia, Bolha, Wish.hr, AdriaMediaGroup, Kurir, Lipadona, Outdoor Akzent, Računalo, Narodni radio, Enter Zagreb, Gold FM.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 9
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu