Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Vlade moraju pomoći kako bi električni automobili uspjeli'

None Foto: Malte Ossowski/DPA/PIXSELL

Izvršni direktori automobilskih tvrtki upozorili su na sajmu automobila u Frankfurtu da bi europski propisi mogli biti pogubni za njihovu dobit i za radna mjesta jer prosječni kupci ne kupuju električna vozila

Europski proizvođači automobila poručuju vladama da moraju pomoći u izgradnji punionica za električna vozila i osigurati poticaje potrošačima kako bi se povećala prodaja vozila na baterijskih pogon i pomoglo industriji da udovolji strogim novim propisima o emisijama.

International Motor Show in Frankfurt/Main - Smart vision VELIKA PROMJENA Ništa benzin: Smart je prvi koji se odlučio isključivo za struju

Njemački proizvođači automobila ubrzavaju planirano uvođenje električnih vozila pod pritiskom zacrtanog cilja Europske unije da se emisija ugljičnog dioksida u razdoblju od 2012. do 2030. godine smanji za 37,5 posto, povrh 40-postotnog smanjenja u razdoblju od 2007. do 2021.godine.

Izvršni direktori automobilskih tvrtki upozorili su na ovotjednom sajmu automobila u Frankfurtu da bi europski propisi mogli biti pogubni za njihovu dobit i za radna mjesta jer prosječni kupci ne kupuju električna vozila i skloniji su većim terencima, SUV-ovima.

FILE PHOTO: 89th Geneva International Motor Show in Geneva | Autor: DENIS BALIBOUSE/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL Foto: DENIS BALIBOUSE/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL

- Naša industrija želi što prije dosegnuti mobilnost s nultom emisijom. No, taj je prijelaz zajednička odgovornost i zahtijeva zajednički angažman - rekao je izvršni direktor grupe PSA Carlos Tavares, ujedno i predsjednik europskog udruženja autoindustrije ACEA.

Na benzinskoj postaji INA u Brinju otvorena je prva punionica za električne automobile MINIMALNO Istina o struji: U Hrvatskoj više punionica nego električnih auta

- Vlade diljem EU-a moraju se uskladiti s pojačanim tempom kojim uvodimo ove automobile i drastično povećati ulaganja u infrastrukturu. Štoviše, moraju uvesti održive poticaje za kupnju koji će biti harmonizirani diljem EU-a - poručio je Tavares.

Komentari (12)
  • Proizvodnja el. automobila, a naročito materijala za baterije, ekološki je štetnija nego vožnja prosječnog automobila SUS na fosilna goriva za čitavog njegovog vijeka. To su rezultati najnovijih istraživanja.

    11. 9. 2019,   16:56
  • ti su auti za sada jedna nula, baterije su im katastrofa za okoliš, imaju mali domet a na kraju krajeva dobivaju struju iz elektrana koe su na fosilna goriva, lov u mutnom

    11. 9. 2019,   17:35
  • Poticaji uništavaju slobodno tržište! Ako oni ne mogu proizvesti konkurentan automobil po konkurentnoj cijeni,neka ih ne proizvode. Zašto bi hrvatska vlada poticala našim novcem prodaju njemačkih ili američkih basnoslovno skupih elektro automobila? O sigurnosti da ne govorimo,prilikom sudara elektro automobili buknu poput šibice.

    11. 9. 2019,   17:45