Unutrašnjost Peugeota 3008 postavlja nove standarde. Instrumenti su digitalni i moguće ih je konfigurirati na više načina. Mnogim funkcijama se upravlja dodatnim dodirnim zaslonom
Vozili smo novi Peugeot 3008: Senzacija koja nas je oduševila
Peugeot je u SUV ofenzivi. Samo tjedan dana nakon što smo vozili obnovljeni 2008, u Parizu smo se pobliže upoznali s novim 3008, autom kojim Peugeot želi postati jedan od vodećih proizvođača SUV-a kompaktne klase.
Robusno, agresivno i originalno oblikovan automobil definitivno nije kopija niti jednog drugog kompaktnog SUV-a te se već na prvi pogled izdiže iz mase. Oduševljava i u unutrašnjosti. Naime, Peugeot je posegnuo za receptom iz modela 208, 308 i 2008 te instrumente podignuo iznad volana, i sve to začinio potpuno novim digitalnim instrumentima koje je moguće konfigurirati na desetke načina.
Veliki dodirni zaslon u sredini, kao i kod 308, služi za upravljanje brojnim funkcijama između ostalog i klima uređajem. Unutrašnjost je puna kvalitetnih materijala i izgleda originalno, luksuzno i profinjeno, a zbog vrlo masovnog središnjeg grebena osjećaj je kao da sjedite u sportskom autu. U ponudi će biti dva benzinska motora, trocilindrični sa 130 KS i 1.6-litreni turbo sa 165 KS. S dizelske strane tu su čak četiri agregata sa 100, 120, 150 i 180 KS. U ponudi su ručni i automatski mjenjač, dok pogona na sve kotače neće biti. Novi Peugeot 3008 na hrvatsko tržište stiže nakon ljeta, a cijene se za sada drže u tajnosti.