Elektronika i downsizing nisu ugušili XV. Cijena automobila je u redu, no mnogo je bolja prilika, po nama, nešto slabije opremljeni (i 40.000 kn jeftinijii) osnovni model
Zabavan i praktičan: Subaruov XV totalno drugačiji od ostalih
Originalni i atraktivni zvuk bokser motora te sirovi, ali vrlo efikasni simetrični pogon na sve kotače nešto je što u današnjem svijetu automobila nudi samo Subaru. Ovaj model je potpuno drugačiji od ostalih, a svidjet će se onima koji od automobila prvenstveno očekuju zabavu, individualnost i praktičnost.
Osim toga, XV ima precizan mjenjač kratkog hoda, izravan upravljač koji pruža mnogo povratnih informacija i ovjes koji se spremno nosi s agresivnom vožnjom u zavojima. Motor ne pruža strelovite performanse, no to nadoknađuje zvukom.
Potrošnja od 7 l/100 km u mješovitoj vožnji na testu je itekako prihvatljiva. Cijena je u redu, no mnogo je bolja prilika, po nama, nešto slabije opremljeni osnovni model za čak 40.000 kuna manji iznos.
Vrlo dobra opremljenost
Srednji paket opreme Style donosi tempomat, dvozonsku automatsku klimu, atraktivne naplatke od 17”, grijana prednja sjedala, kameru za vožnju unatrag, audiosustav i Bluetooth start/stop sustav te, naravno, pogon na sve kotače. Tu je i vrlo dobro putno računalo koje obiluje podacima i ima atraktivno grafičko rješenje.
Subaru XV 1.6i Style
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1460 kg
dimenzije: 445x178x157cm
obujam: 1600 ccm
snaga: 84 kW/114 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13,1 s
najveća brzina: 179 km/h
potrošnja: 6,5 l/100 km
CIJENA: 204.390 kn (testni model) 199.990 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Nissan Qashqai, Toyota RAV4, Mitsubishi ASX
Vrlo sposoban izvan asfalta
Subaru je svoj status stekao prije svega zbog kultnog simetričnog pogona na sve kotače. Plus je i reduktor mjenjača koji XV čini sasvim solidnim terencem. Jedina prepreka je relativno mala udaljenost auta od podloge.