Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Zaboravi na pozive: Digitalni tehničar rješava sve probleme

None Foto: Ivan Hruškovec/24sata 3

Moj A1 aplikacija i portal dobili su dvije fantastične nove opcije - Digitalnog tehničara i praćenje Statusa mojih zahtjeva koje će vam uštedjeti gomilu vremena i živaca kod rješavanja vaših problema

Foto: A1

Naši životi danas gotovo bez prestanka se odvijaju i u digitalnom svijetu od kojeg očekujemo da radi uvijek i bez teškoća. Ako se problem i pojavi, isto tako očekujemo da svaki naš problem bude riješen odmah i što jednostavnije. 

A k'o za vraga, gotovo uvijek se oni pojave kad najmanje želimo.

To može biti obična i prilično česta situacija kad plaćamo račune ili obavljamo neku online kupnju i baš tada pukne internetska veza. S druge strane, dok mi gledamo utakmicu, a na drugom uređaju netko od ukućana odluči gledati seriju i odjednom nam se usporio Wi-Fi. Ili je daljinski od A1 TV-a odlučio otkazati poslušnost jer ga je dijete natopilo čokoladnim mlijekom.

I kad ti tu nije dovoljna frustracija, ranije smo za ovakve i brojne druge sitnice morali zvati i službu za korisnike, pa čekati javljanje operatera i njima objašnjavati što nas muči kako bi riješili svoje probleme i naručili novi daljinski. A da ne spominjem i situacije u kojima ti tehničar mora doći doma zbog čega moraš mijenjati planove, dežurati kod kuće, kupiti sok - jer je red ponuditi...

No može li biti jednostavnije?

Foto: Ivan Hruškovec/24sata

U A1 kažu da može, pa su Moj A1 aplikaciju odlučili unaprijediti novim funkcionalnostima, a najznačajnija je Digitalni tehničar koji ti omogućava da sam otkriješ gdje je problem i popraviš ga kroz aplikaciju ili Moj A1 portal - a koji radi od 0 do 24.

Radi se o alatu koji će brzo i jednostavno detektirati problem na fiksnoj usluzi te vam omogućiti da ga riješite ili prijavite tehničarima, ako se ipak radi o ozbiljnijem kvaru koji ne možete sami riješiti. Odlična je stvar što uz automatska rješenja, Digitalni tehničar nudi i korak po korak upute u kojima će vas navoditi što napraviti kako bi primjerice riješili problem sa slikom na TV-u ili drugim potencijalnim situacijama koje se često javljaju.

Kroz Digitalnog tehničara možete sami postaviti i naprednije funkcije modema. Ovaj alat moći će prepoznati i dodatne uzroke zbog kojih možda ne možete koristiti neke usluge, radilo se tu o zabrani zbog neplaćanja ili nekoj smetnji koja je već u procesu rješavanja. 

Nakon što ste prijavili neku smetnju ili kvar, možete pratiti stanje prijave, a agenti će vas kontaktirati kad se ona riješi ili proslijedi dalje. Isto tako, ovdje možete vidjeti i kad će vam biti dostavljen uređaj, bez da morate zivkati i telefonirati s agentima službe za korisnike.

No nisu ovo jedine stvari koje možete pratiti u aplikaciji. Korisnički centar ne zovemo samo kad nam nešto ne radi, već je tu i cijeli niz situacija poput aktivacija raznih usluga, pritužbi, dostave, reaktivacije usluge... Sve to sada možemo vidjeti na jednom mjestu u Statusu mojih zahtjeva. 

Ovo će biti mjesto na kojem možete vidjeti kad će biti aktivan vaš broj koji prenosite u A1, a ako ste prijavili tehničku poteškoću zbog koje će tehničari ipak morati doći na vašu lokaciju, ovdje ćete u tri klika saznati kad ih možete očekivati kako bi lakše planirali obaveze. Isto tako i vaše pritužbe sada će biti ovdje, pa nećete morati čekati da je agent 'iskopa' kako bi saznali u kojem je to statusu.  

Status mojih zahtjeva je također i mjesto na kojem sada mogu odmah vidjeti kad ću dobiti novi mobitel koji sam naručio uz tarifu, a najbolje od svega je što se ne moram pomaknuti s trosjeda dok pregledavam za koliko dana stiže telefon i u isto vrijeme mijenjam lozinku na Wi-Fi mreži preko Digitalnog tehničara jer sam shvatio da je za dio problema kriv susjed koji je 'posudio' moj Wi-Fi da može gledati Netflix dok mu ne stigne internet u stan.

 

Komentari (10)
  • Tako je i kod T coma, ali znate sto mene smeta u tim kvazi korporacijama, sto kad imas problem i on traje i traje uvijek ( da se vojnički izrazim) razgovaras sa vojnikom i iznova i iznova i nikako ne mozes dobiti nekakvog satnika ili brigadira. I ti vojnici se brzo zamjene novima a ovi gore ubiru neke bonuse a ljudi nezadovoljni uslugom i cijenom.

    18. 2. 2019,   15:29
  • Neuobičajeno dugačak i "precizno" napisan članak ...

    14. 2. 2019,   10:24
  • Neki dan me zovu i uporno objašnjavamo da je tehnički nemoguće onda prekinu a niko da se time pozabavi

    21. 2. 2019,   09:54