Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Heineken® i Max Verstappen traže hrvatskog Playera 0.0
Novim bocama potrošači će moći nazdraviti u odabranim barovima diljem Hrvatske
Slaveći 150. godišnjicu, Heineken® je predstavio nekonvencionalnu kreativnu kampanju koja slavi različite načine na koje ljudi izgovaraju i uživaju u njihovom pivu.
Drugi po veličini svjetski proizvođač piva priopćio je da je za taj sporazum dobio sve potrebne dozvole i da će vjerojatno ostati iznimno visoki gubici od 300 milijuna eura
Neto organski prihod, prije jednokratnih stavki, porastao je u prvom kvartalu za 8,9 posto, na 6,38 milijardi eura
Kompanija je u veljači upozorila da bi inflatorna spirala mogla smanjiti potrošnju piva i dovesti u pitanje njezin plan o povećanju operativne marže na 17 posto u 2023.
Kompanija je prvobitno najavila tek obustavu novih ulaganja i izvoza, a naknadno su odlučili obustaviti i proizvodnju i prodaju u Rusiji, dodavši i da neće prihvaćati neto zaradu s ruskog tržišta
Karlovačko na Danima piva Karlovac sprema dodatna iznenađenja za pivoljupce
Utakmicu godine, finale EURA 2020, pogledao sam s Miroslavom Ćirom Blaževićem u tvrđavi Revelin u Dubrovniku. Uz nas su bili i dobitnici nagradne igre Heineken®, koji su također uživali u društvu legende
Uz legendarnog trenera Miroslava Ćiru Blaževića i komentatora Željka Velu, dobitnici Heinekenove nagradne igre proveli su odlična tri dana u Dubrovniku gdje su uživali u svim iznenađenjima koja su ih dočekala
Ružica Račić Mršo imenovana je direktoricom marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska, dok je Slobodan Zlatanovski preuzeo poziciju direktora prodaje
Sponzori se hvataju za glavu na ovogodišnjem Euru jer igrači rade protiv njih. Nakon epizode Ronalda i Cole, Paul Pogba je sad maknuo sa scene bocu Heinekena jer se to kosi s njegovom vjerom
Predavanja za roditelje i usavršavanja za stručne suradnike provode se od 19. travnja, a u projektu sudjeluje čak 56 srednjih škola diljem Hrvatske
Kažu da je za usvajanje novih navika potreban 21 dan, a gotovo svatko od nas ima navike kojima svakodnevno uništavamo planet. Kako bismo nešto promijenili moramo najprije promijeniti sebe i svoj stil života
HEINEKEN je na čelo svoje operativne kompanije u Hrvatskoj imenovao Martu Bulhak
Kompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je godišnje Izvješće o održivosti za 2019.
Kompanija je omogućila rad od kuće svim zaposlenicima čija priroda posla to dozvoljava, te je osigurala pravovremenu i transparentnu komunikaciju sa zaposlenicima, kao i različite oblike psihološke podrške
„Back to the Bars“ naziv je nove Heinekenove® oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni
Iskoristi svoj Oranž