Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Platila jaknu pa je vratila, ali je čekala novac punih 6 mjeseci

Trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana otkad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor vratiti potrošaču sve što je platio. Isto je i kod kupnje na web shopu

U studenom sam naručila jaknu u internetskoj trgovini Alabo. Iako sam veličinu odabirala prema njihovoj tablici za mjere, bila mi je prevelika. Narudžbu sam otkazala na linku na njihovoj stranici i za nekoliko dana došli su po jaknu. No novac nikako da stigne, požalila nam se studentica iz Požege. 

- Čekala sam više od mjesec dana pa sam im poslala e-mail. Odgovorili su da su mail proslijedili odjelu koji se time bavi. Krajem siječnja su napisali da će novac uplatiti taj tjedan, no nisu. U veljači su prestali odgovarati na mailove. Pisala sam i na njihovu Facebook stranicu, ali tamo takve objave brišu - rekla je čitateljica. Poslala nam je fotografije svojih objava na Facebooku, a vide se i one drugih ogorčenih kupaca. 

ONLINE KUPNJA Naručile su prekrasne haljine, a ovo su 'grozote' koje su dobile

- Meni kao studentici je puno tih tristotinjak kuna, koliko bi mi trebali vratiti. Jakna je stajala 330 kuna, a 22 kune uzimaju za povrat - dodala je. 

Iz tvrtke Alabo su nam odgovorili da rješavaju problem. 

Ne smiju odgađati isplatu

- Naručeno kupcima šaljemo iz skladišta u Slovačkoj, a novac vraćamo do 14 dana otkad proizvod stigne natrag u skladište. Dostavna tvrtka koja isporučuje u Hrvatsku i brine o vraćanju izgubila je ono što su nam kupci vraćali u studenom i prosincu. Priznali su pogrešku, no zasad nam odštetu nisu uplatili. Trudimo se ubrzati proces odštete - odgovorili su iz shopa Alabo. 

Foto: Dreamstime

Čekali su da jakna stigne k njima, pa zatim navodno odštetu dostavne tvrtke kako bi vratili novac kupcima.

- Ako se jakna koju sam predala zagubila, to nije moj problem. Želim svoj novac - ogorčena je Požežanka. 
U četvrtak popodne nam je veselo javila da je 300 kuna ipak stiglo. Iz Ministarstva gospodarstva kažu da je odavno trebala dobiti novac.  

- Trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana otkad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor vratiti potrošaču sve što je platio. 

Za kupnju u web shopu, što se smatra ugovorom sklopljenim na daljinu, prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo, ne navodeći razlog, raskinuti ugovor u roku od 14 dana, a računa se otkad je primio proizvod - odgovorili su iz ministarstva. Alabo je u Slovačkoj, no internetska stranica je na hrvatskom i ima .hr domenu.  

ODLIČNI SAVJETI Kako punije žene trebaju birati badić - da bi izgledale savršeno

Teže je ostvariti prava

- Web stranica je na jeziku zemlje na čijem je tržištu, što za potrošača može podrazumijevati da ugovor koji sklopi podliježe pravu te države. No u Općim uvjetima trgovca jasno je navedeno kome se moraju obratiti u slučaju reklamacijskog postupka te ne bismo mogli tvrditi da su potrošači dovedeni u zabludu - kažu iz ministarstva. 

Na alabo.hr navode da je za sporove nadležna inspekcija u Slovačkoj. Kupci se mogu njima žaliti preko Europskog potrošačkog centra Hrvatska jer tvrtka posluje po zakonima druge zemlje u EU.

ROĐENJE SINA GA JE DOKRAJČILO? Meghan sad mora biti jaka, Harry se slomio

Komentari (14)
  • Koji bullshit, blokas uplatu paypalom u roku odmah ti posalju novu stvar , o njihovom trosku , bez rijeci, ili vise nikad nece prodat ista vise...Naravno to pali ako imas status takav da se ne sumnja u tvoju rijec..ali svjedno poslujem sa tonom ljudi iz cijelog svijeta i NIJEDAN ne zeli riskirati ovako nesto.. Pa zeno bozja oni prodaju tisuce takvih jakni , poslali bi ti novu badave smo da usutis...Dakle..price za malu djecu.

    13. 5. 2019,   18:17
  • Meni već pola godine alabo.hr nije vratio novce za tenisice koje nisam ni primio, već sam otkazao narudžbu.

    13. 5. 2019,   19:03
  • nije sigurno ništa naručivat više

    13. 5. 2019,   18:35