Pothvat života: Slijepi hrvatski planinar osvojio je vrh Olimpa

'Ne može se opisati osjećaj kad se popnem na neki vrh, izjavio je Feručo koji je oslijepio prije 15 godina, ali svoje snove i dalje ostvaruje. Popeo se na vrh visok 2198 metara, a uspon je trajao 16 sati

Ne može se opisati osjećaj kad se popnem na neki vrh, a pogotovo osjećaj kad sam se popeo na Mitikas. Ostvario sam svoju želju, priča nam Feručo Lazarić (62), planinar iz Istre. On je prošlog mjeseca osvojio najviši vrh Olimpa.

Međutim, njegov pothvat još je veći jer je Feručo slijep već 15 godina. To ga nije spriječilo da ostvari svoj san. S predsjednikom Planinarskog društva Železničar iz Beograda, Radmilom Marićem, i svojom pratiteljicom Kristinom Marjanović, 16 sati se penjao na najviši grčki vrh, visok 2198 metara.

- Prije nego što sam oslijepio, bavio sam se skijanjem, ali kad sam izgubio vid, počeo sam sa suprugom šetati po planinama. Odlučio sam onda i planinariti. Obožavam grčku mitologiju i zato sam odabrao Olimp. Oduševljen sam što sam uspio osvojiti Mitikas - kaže nam Feručo, koji kroz smijeh dodaje da mu nekad ova poteškoća zna biti i prednost.

Slijepi Hrvat osvojio je Olimp: Tek je drugi kojem je to uspjelo

- Planinari vide neku stijenu uz koju se moraju popeti i odmah im se uvuče strah. Ja tu planinu ne vidim. Ja se samo penjem i ne vidim što je iznad i ispod mene. Volim to raditi iako je vrlo teško. Kad se popnem na vrh, nemam pogled, ali srce mi je veliko kao sama planina - dodao je Feručo. Njegovim uspjehom oduševljen je i Marić, koji kaže kako je Feručo za njega 'čovjek otkrivenje'.

- Spoznaja da netko s tako teškim hendikepom može imati toliko životne energije, a pritom nema nimalo nervoze, nešto je s čim se u bogatoj karijeri nisam susreo. Rekao sam mu na rastanku da sam spoznao kako se i netko slijep može popeti na Olimp, što sam mislio da je nemoguće - rekao je Marić.

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'
FELJTON: ČERNOBIL, 2. DIO

Hrvatski znanstvenik Zdenko Franić posjetio je Černobil i stajao na mjestu s kojeg su stanovnici Pripjata promatrali plamen nakon eksplozije u nuklearnoj elektrani. Svi ti ljudi s mosta završili su u agoniji...
Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'
NAKON SJEDNICE VLADE

Šef HDZ-a i tehnički premijer Andrej Plenković drži presicu nakon sjednice vlade. Istaknuo je da je HDZ-ova borba protiv korupcije snažna.